Om je beter te kunnen helpen, vragen we je om tenminste op de onderstaanden vragen antwoord te geven. Je mag de toelichting in italic wissen en daar je antwoord geven. Natuurlijk mag je ook zelf vragen of wensen toevoegen. Hoe meer informatie we hebben, hoe beter we je kunnen helpen.
Ik zoek een?
Behuizing
Wat is je budget?
max €80.
Heb je bepaalde (merk)voorkeuren?
Ik zag hier & daar wat reviews op youtube passeren van NZTX behuizingen. Vind ikzelf zeer strak uitzien, vooral met een Window.
Specificeer het systeem en de omgeving waarin je het product gaat gebruiken.?
Huidig systeem:
De reden waarom ik zou willen wisselen is dat mijn huidige behuizing wel leuk oogt & klein, maar ik vind de cable management te ingewikkeld & zeer krap. Ik zou dus graag overstappen naar een veel grotere, maar toch ietwat strakker design.
Tegelijkertijd dacht ik ook aan later. Het systeem is ondertussen een jaartje en ik had eventueel gedacht om de videokaart misschien te vervangen of het RAM geheugen.
Dit laat me ook meer plaats toe & cable management komt dan ook wel dik in orde.
Wat ik zelf heb gevonden:
pricewatch: NZXT S340 Wit
De rood/zwarte versie vind ik tevens prima, mijn toetsenbord & muis bestaan nl. uit zwart & rood.
pricewatch: NZXT Crafted Series Phantom 410 Rood
Flets rood, naice.
Zijn beide behuizingen ideaal qua geluid & koeling? En als laatste, ik neem aan dat mijn moederbord die gemaakt is voor kleine behuizingen geen probleem zal vormen ?
Bedankt !
Ik zoek een?
Behuizing
Wat is je budget?
max €80.
Heb je bepaalde (merk)voorkeuren?
Ik zag hier & daar wat reviews op youtube passeren van NZTX behuizingen. Vind ikzelf zeer strak uitzien, vooral met een Window.
Specificeer het systeem en de omgeving waarin je het product gaat gebruiken.?
Huidig systeem:
| # | Product | Prijs | Subtotaal |
| 1 | Intel Core i5-4460 Boxed | € 169,50 | € 169,50 |
| 1 | Gigabyte GA-B85N Phoenix | € 77,92 | € 77,92 |
| 1 | Club 3D Radeon R9 280 royalKing | € 0,- | € 0,- |
| 1 | Cooler Master Elite 130 | € 40,95 | € 40,95 |
| 1 | Crucial 8GB Kit (2x4GB) DDR3 | € 0,- | € 0,- |
| 1 | Seasonic S12G 450W | € 0,- | € 0,- |
| Bekijk collectie Importeer producten | Totaal | € 288,37 | |
De reden waarom ik zou willen wisselen is dat mijn huidige behuizing wel leuk oogt & klein, maar ik vind de cable management te ingewikkeld & zeer krap. Ik zou dus graag overstappen naar een veel grotere, maar toch ietwat strakker design.
Tegelijkertijd dacht ik ook aan later. Het systeem is ondertussen een jaartje en ik had eventueel gedacht om de videokaart misschien te vervangen of het RAM geheugen.
Wat ik zelf heb gevonden:
pricewatch: NZXT S340 Wit
De rood/zwarte versie vind ik tevens prima, mijn toetsenbord & muis bestaan nl. uit zwart & rood.
pricewatch: NZXT Crafted Series Phantom 410 Rood
Flets rood, naice.
Zijn beide behuizingen ideaal qua geluid & koeling? En als laatste, ik neem aan dat mijn moederbord die gemaakt is voor kleine behuizingen geen probleem zal vormen ?
Bedankt !