Nieuw behuizing

Pagina: 1
Acties:

• jmignolet
  • Registratie: Oktober 2014
  • Laatst online: 09-02 15:16
Om je beter te kunnen helpen, vragen we je om tenminste op de onderstaanden vragen antwoord te geven. Je mag de toelichting in italic wissen en daar je antwoord geven. Natuurlijk mag je ook zelf vragen of wensen toevoegen. Hoe meer informatie we hebben, hoe beter we je kunnen helpen.

Ik zoek een?
Behuizing

Wat is je budget?
max €80.

Heb je bepaalde (merk)voorkeuren?
Ik zag hier & daar wat reviews op youtube passeren van NZTX behuizingen. Vind ikzelf zeer strak uitzien, vooral met een Window.

Specificeer het systeem en de omgeving waarin je het product gaat gebruiken.?

Huidig systeem:

#ProductPrijsSubtotaal
1Intel Core i5-4460 Boxed€ 169,50€ 169,50
1Gigabyte GA-B85N Phoenix€ 77,92€ 77,92
1Club 3D Radeon R9 280 royalKing€ 0,-€ 0,-
1Cooler Master Elite 130€ 40,95€ 40,95
1Crucial 8GB Kit (2x4GB) DDR3€ 0,-€ 0,-
1Seasonic S12G 450W€ 0,-€ 0,-
Bekijk collectie
Importeer producten
Totaal€ 288,37

De reden waarom ik zou willen wisselen is dat mijn huidige behuizing wel leuk oogt & klein, maar ik vind de cable management te ingewikkeld & zeer krap. Ik zou dus graag overstappen naar een veel grotere, maar toch ietwat strakker design. :)

Tegelijkertijd dacht ik ook aan later. Het systeem is ondertussen een jaartje en ik had eventueel gedacht om de videokaart misschien te vervangen of het RAM geheugen. :) Dit laat me ook meer plaats toe & cable management komt dan ook wel dik in orde.

Wat ik zelf heb gevonden:

pricewatch: NZXT S340 Wit

De rood/zwarte versie vind ik tevens prima, mijn toetsenbord & muis bestaan nl. uit zwart & rood. :)

pricewatch: NZXT Crafted Series Phantom 410 Rood

Flets rood, naice. :+

Zijn beide behuizingen ideaal qua geluid & koeling? En als laatste, ik neem aan dat mijn moederbord die gemaakt is voor kleine behuizingen geen probleem zal vormen ?

Bedankt !

• MAX3400
  • Registratie: Mei 2003
  • Laatst online: 27-01 18:54

MAX3400

XBL: OctagonQontrol

Ik zou die witte nemen want de PSU zit "apart" en hij is wat praktischer qua vormen (kweenie of je wel eens iets op je kast legt ofzo). Daarnaast zou ik wel even controleren of de kabels van jouw PSU lang zat zijn voor elke kast; het is vervelend als je zometeen je HDD niet kan aansluiten of de powersupply naar je moederbord net niet voor elkaar krijgt.

Mijn advertenties!!! | Mijn antwoorden zijn vaak niet snowflake-proof

• jmignolet
  • Registratie: Oktober 2014
  • Laatst online: 09-02 15:16
MAX3400 schreef op zondag 29 mei 2016 @ 13:16:
Ik zou die witte nemen want de PSU zit "apart" en hij is wat praktischer qua vormen (kweenie of je wel eens iets op je kast legt ofzo). Daarnaast zou ik wel even controleren of de kabels van jouw PSU lang zat zijn voor elke kast; het is vervelend als je zometeen je HDD niet kan aansluiten of de powersupply naar je moederbord net niet voor elkaar krijgt.
Thanks ! Bij deze, besteld. ;)