Mijn vraag
...
Ik heb een NES30 Bluetooth controller, waarmee ik games kan spelen op Android/iOS/PC. Ik gebruik deze voornamelijk voor mijn android tablet. Nu vroeg ik me af of iemand heeft geprobeerd 2 Bluetooth controllers aan te sluiten op een Android apparaat. De vraag hierbij is niet alleen of het werkt (ik ga er vanuit vna wel), maar of het ook goed werkt. Ik heb een tijd geleden een Ouya gekocht, maar de input van de controller kwam altijd laat aan, waardoor het spelen van spellen erg onprettig wordt. Toen ik daar de NES30 op aansloot werd het alleen nog maar erger.
TLDR: Kunnen 2 bluetooth gamepads op een Android en werkt het fijn?
Relevante software en hardware die ik gebruik
...
Galaxy S7
LG G Pad 8.3
Sony Xperia Z3 Compact
NES30
Xiaomi Gampad (wil ik kopen als anderen goede ervaringen hebben)
Wat ik al gevonden of geprobeerd heb
...
Ouya met Ouya+Bluetooth controller, drama
G Pad 8.3+NES30, heerlijk
Z3 Compact+NES30, heerlijk
...
Ik heb een NES30 Bluetooth controller, waarmee ik games kan spelen op Android/iOS/PC. Ik gebruik deze voornamelijk voor mijn android tablet. Nu vroeg ik me af of iemand heeft geprobeerd 2 Bluetooth controllers aan te sluiten op een Android apparaat. De vraag hierbij is niet alleen of het werkt (ik ga er vanuit vna wel), maar of het ook goed werkt. Ik heb een tijd geleden een Ouya gekocht, maar de input van de controller kwam altijd laat aan, waardoor het spelen van spellen erg onprettig wordt. Toen ik daar de NES30 op aansloot werd het alleen nog maar erger.
TLDR: Kunnen 2 bluetooth gamepads op een Android en werkt het fijn?
Relevante software en hardware die ik gebruik
...
Galaxy S7
LG G Pad 8.3
Sony Xperia Z3 Compact
NES30
Xiaomi Gampad (wil ik kopen als anderen goede ervaringen hebben)
Wat ik al gevonden of geprobeerd heb
...
Ouya met Ouya+Bluetooth controller, drama
G Pad 8.3+NES30, heerlijk
Z3 Compact+NES30, heerlijk