Toon posts:

internet voor vaste kosten (is dit mogelijk ??)

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Is het mogelijk dat je voor en vast bedrag per maand kun internetten via het kpn net werk ik weet dat het bij W...D kan alleen ik wil wat meer uren kunnen internetten voor een vast bedrag per maand :P

Verwijderd

Adsl via kpn-mxstream
Sowwy :(

Verwijderd

Topicstarter
Op maandag 25 juni 2001 10:17 schreef SickBastard het volgende:
Adsl via kpn-mxstream :P
flauw he
Niet leuk (8>

• budi
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 11:35
Wannadoo, was toch van plan om in september een 'echte' flatfee service aan te bieden?

MY Systemconfiguration: 10fingers@5chars/s; 2legs@5km/h; 1mouth@14k4; 2ears@18Khz; 2eyes@-6&-7

Verwijderd

In juli moet de KPn van de OPTA toch een nieuw inbelnummer aan Worldcom geven zodat je ook geen tikken meer hebt?

• Wokschotel
  • Registratie: December 1999
  • Laatst online: 12:06

Wokschotel

Op 6 wielen

Demon heeft zoiets, onbeperkt ISDN. Kost alleen wel 440 piek per maand en is volgens mij alleen voor bedrijven bedoeld. Maar als je echt zulke hoge rekeningen hebt kun je daar misschien eens kijken.

• Byteripper
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 14-02 18:10

Byteripper

The bytes make the rip.

Anders neem je meerdere Wish/accounts tegelijk??

Byteripper.

• maartena
  • Registratie: Juli 2000
  • Laatst online: 08-09-2025
Kan.

Demon Internet heeft een oplossing hiervoor. Voor 200 Euro per maand (+/- 440 gulden) kun je 24/7 inbellen middels 1 ISDN kanaal van 64 kbit/s. 2 Kanalen kan ook, maar dan betaal je ook 2 keer 200 Euro, en dan heb je 128 kbit/s. Omdat de KPN naar ieder huis dubbel ISDN aan kan leggen is het zelfs mogelijk om 4 lijnen te bundelen tot 256 kbit/s. Dit kost dan wel 800 Euro per maand, en je moet wel de hardware hebben die dit ondersteund.

Er zitten geen data limieten, en geen tijdslimieten op. Eigenlijk alleen maar intressant voor hen die meer dan 1000 piek telefoonkosten per 2 maanden hebben, met als bijkomend voordeel dat je nu wel 24/7 kan zijn.

Demon Internet doet dit trouwens i.s.m. WorldCom, dus we weten meteen hoe het daarmee staat.... actief dus.

"I reject your reality and substitute my own!"
Proud to be an American.
Hier woon ik

• maartena
  • Registratie: Juli 2000
  • Laatst online: 08-09-2025
Op maandag 25 juni 2001 11:52 schreef 007 het volgende:
In juli moet de KPn van de OPTA toch een nieuw inbelnummer aan Worldcom geven zodat je ook geen tikken meer hebt?
.... En WorldCom heeft Demon Internet ingeschakeld als provider.... dus dat is al geregeld!

"I reject your reality and substitute my own!"
Proud to be an American.
Hier woon ik

• brammus
  • Registratie: Februari 2000
  • Niet online

brammus

PATGOD

Dat van Demon is toch wel zeer interresant, zeker als je in een gebied woont waar geen kabel/adsl is/komt...

Neem nu bijv. Femme, iemand die toch voor zijn werkt veel online moet zijn, maar dat alleen met tel. tikken kan... :(

Ik denk dat als je echt veel gebruik maakt van Inet dat dit zeker de moeite loont...

24/7 online voor 518,-- (440+BTW)
Belbasis gem. 3 ct/min. = 1,80 gulden/uur = 43,20/dag = 302,40/week = 1296/30 dgn

1300 gulden per maand betalen aan KPN voor always on of 518 gulden/mnd voor hetzelfde bij Demon... Nou, dan weet ik het wel...
Toch alweer een voordeel van 778 (!) gulden :7
Je bent al voordeliger uit als je 290 uur inbelt (is dik 11 dagen, dus je betaalt maar 1/3e van wat je KPN zou betalen...

Hopen dat er meer ISP's komen die dat doen... :9~

edit: BTW erbij gerekend nav johnny appleseed :)

PC-Specs
"...You may feel a little sick..."

• Gehaktbal
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 23-07 10:20
ISDN2 van Cistron is ook flat-fee, meen dat het 88 guldentjes per maand was :)
(Inclusief BTW)
299 guldentjes aansluit kosten

• Attilla
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 23-06-2021
Op maandag 25 juni 2001 13:55 schreef thesith het volgende:
ISDN2 van Cistron is ook flat-fee, meen dat het 88 guldentjes per maand was :)
(Inclusief BTW)
299 guldentjes aansluit kosten
Moet het wel beschikbaar zijn in je omgeving maar als dat beschikbaar is kan je ook adsl nemen. hmmm

88 gulden dual isdn 128k hmm
140 gulden cistron adsl 8mbit down 2 mbit up

hmmm >:) >:) >:)

Verwijderd

Demon kost trouwens € 200 ex. btw, dus dat is Fl. 518 incl btw :)
Ik zal zo eens een mailtje sturen of je het ook als particulier aan kan vragen (niet dat ik het zelf nodig heb, maar wel interessant om te weten).

Verwijderd

Op maandag 25 juni 2001 14:05 schreef Attilla het volgende:

[..]

Moet het wel beschikbaar zijn in je omgeving maar als dat beschikbaar is kan je ook adsl nemen. hmmm

88 gulden dual isdn 128k hmm
140 gulden cistron adsl 8mbit down 2 mbit up

hmmm >:) >:) >:)
maar onze vriend de topicstarter bedoeld toch isdn?? dan geeft ie netjes antwoord op de vraag :9
Pagina: 1