Ha! Ha! Ha! That feisty little dragon Spyro thinks he and his pal can stop me? ME? GNASTY GNORC? NEVER!
De Matrox G450 
Deze zal het beste DVD weergeven, helemaal omdat je met DVDMAX geen zwarte balken meer hebt...
Deze zal het beste DVD weergeven, helemaal omdat je met DVDMAX geen zwarte balken meer hebt...
Alle proemn in n drek
voor TV-out kwaliteit zul je toch echt voor de matrox moeten gaan.
Hier staat tekst
Verwijderd
In Vraag / Aanbod van tweakers staan ook nog wel een aantal kaarten met TV Out voor als je het echt goedkoop wil hebben.
Verwijderd
Matrox G400 gehad DVD-kwaliteit was nagenoeg perfect maar was wel op P 850 !
ATi heeft soort ingebouwde dvd-weergave ofzoiets , m.a.w. je hoeft in je te bouwen spelertje dan geen hypersnelle cpu te duwen en ATi is ietsjes goedkoper
ATi is 350 cpu genoeg Matrox heeft minstens 500 nodig
ATi heeft soort ingebouwde dvd-weergave ofzoiets , m.a.w. je hoeft in je te bouwen spelertje dan geen hypersnelle cpu te duwen en ATi is ietsjes goedkoper
Verwijderd
Wordt het beeld dan uitgerekt tot fullscreen?Op maandag 25 juni 2001 09:33 schreef Bierkameel het volgende:
De Matrox G450
Ik zou denk ik ook die matrox nemen, veel goede dingen gehoord (en de radeon staat er niet bij dus...)
Ok waarschijnlijk een Matrox dus...Die 25 piek maakt ook niet zoveel uit... Alle reviews die ik heb gezien zijn behoorlijk positief (behalve over de 3D natuurlijk)
Hoe zijn de drivers (qua stabiliteit)? Het gebeuren gaat waarschijnlijk op W2K of W98 draaien
Krijg je altijd een verloopkabeltje van VGA -> S-video/composiet?
is 16 MB genoeg?
MZL Spyro
Hoe zijn de drivers (qua stabiliteit)? Het gebeuren gaat waarschijnlijk op W2K of W98 draaien
is 16 MB genoeg?
MZL Spyro
Ha! Ha! Ha! That feisty little dragon Spyro thinks he and his pal can stop me? ME? GNASTY GNORC? NEVER!
Komt waarschijnlijk een Duron800 in + Hollywood + (heb ik toch nog liggen). Meeste processorkracht heb ik toch nodig voor het decoden van DIVX....Op maandag 25 juni 2001 09:42 schreef Mitsurugi het volgende:
Matrox G400 gehad DVD-kwaliteit was nagenoeg perfect maar was wel op P 850 !
MZL Spyro
OK voor die 225 krijg je dus de OEM met 16 MB DDR mem, mag je voor 35 gulden een kabeltje bijkopen......Op maandag 25 juni 2001 09:43 schreef Spyro_the_Dragon het volgende:
is 16 MB genoeg?
MZL Spyro
Pagina: 1