Racestuur voor zowel Playstation 4 als Xbox One

Pagina: 1
Acties:

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RenoD87
  • Registratie: Augustus 2012
  • Laatst online: 18-11-2024
Ik hoop dat jullie mij kunnen helpen. Ik ben voor het eerst opzoek naar een racestuur voor het gamen. Ik ben echt geen simulatie fanaat, maar vind het wel leuk het zo realistisch mogeljjk te maken.
Ik wil hier onder andere F1, Project Cars en Forza Horizon mee gaan spelen. Echter is mijn verstand op dit gebied vrijwel 0,0.

Allereerst ben ik benieuwd of er fatsoenlijke racesturen zijn die zowel op de PS4 als op de Xbox One aangesloten kunnen worden. Ik beschik namelijk over beide consoles. Verder is mijn budget wat ik hieraan maximaal wil uitgeven 300-350 euro. Laatste vereiste is dat hij makkelijk monteerbaar, en ook weer demonteerbaar, op een bureau.

Mocht er nog aanvulling nodig zijn op mijn verhaal dan hoor ik dat graag.

PSN: RenoDeezy // XboxOne: RenoDeezy026

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Psyonara
  • Registratie: September 2007
  • Laatst online: 12:25
Thrustmaster heeft onlangs een nieuw stuur aangekondigt voor de Xb1. naam even kwijt daarvoor hadden ze een NX series.

Voor de PS4 heb je wat meer keuze. 80/150/300. 300 is ongeveer gelijk aan de NX. en zijn ook de duurdere series..
Daaronder heb je wat instap/goedkopere merken.

Logitech heeft ook nog 2 sturen. Voor zover ik weet is er geen een stuur die alles platformen aan kan.
Het is of Ps4/PC of Xb1/PC

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mars18
  • Registratie: September 2006
  • Laatst online: 03-10 12:41
Psyonara schreef op zondag 29 mei 2016 @ 13:03:
Thrustmaster heeft onlangs een nieuw stuur aangekondigt voor de Xb1. naam even kwijt daarvoor hadden ze een NX series.

Voor de PS4 heb je wat meer keuze. 80/150/300. 300 is ongeveer gelijk aan de NX. en zijn ook de duurdere series..
Daaronder heb je wat instap/goedkopere merken.

Logitech heeft ook nog 2 sturen. Voor zover ik weet is er geen een stuur die alles platformen aan kan.
Het is of Ps4/PC of Xb1/PC
Dat is jammer eigenlijk, zou ook graag een stuur voor beide consoles willen.

Mars Game Events organiseert FIFA en FORTNITE toernooien op de Playstation 5 ! Ook voor Bedrijfs of groepsarrangementen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Psyonara
  • Registratie: September 2007
  • Laatst online: 12:25
Mars18 schreef op vrijdag 03 juni 2016 @ 07:18:
[...]

Dat is jammer eigenlijk, zou ook graag een stuur voor beide consoles willen.
Ach Microsoft het het probleem wel een beetje op gelost door Forza 6 (Apex) ook op PC te releasen.

Dus een PS4/PC stuur is vanuit dat perspectief het meest ideale.

Zou mooi zijn als ze Horizon versie naar PC brengen.