Vraag

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Mijn vraag
Ik heb nieuwe Samsung s7. Ik krijg tijdens het bellen geen notificatie geluid van bijvoorbeeld whatsapp en Twitter. Sl mijn vorige samsung toestellen deden dat eel.Alle instelling nagelopen en staan goed. Iemand idee wat te doen? Ook opnieuw installeren geen oplossing. HELP

Relevante software en hardware die ik gebruik
...

Wat ik al gevonden of geprobeerd heb
...

Beste antwoord (via rens-br op 02-06-2016 10:43)

Verwijderd

Topicstarter
Thanks voor je reactie. Inmiddels contact gehad met samsung. Deze wisten mij te vertellen dat deze functie door Android is weggenomen. Ik had deze functie dus op al mijn vorige samsung toestellen wel aanwezig. Helaas dus nu zonder doen.

Alle reacties

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sHELL
  • Registratie: November 1999
  • Laatst online: 24-08 14:02

sHELL

VR "connoisseur"

Even een simpel vraagje, ben je al op je wifi netwerk aangemeld met je nieuwe telefoon?

het is niet mijn boedoeling om die oude koeien weer uit de sloot te halen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Ik dacht het tot nu toe wel. Maar ik heb voor de zekerheid opnieuw aangemeld. Maar dat zou betekenen dat ik dus zonder WiFi geen melding krijg tijdens bellen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sHELL

sHELL

VR "connoisseur"

Ja en nee, ligt er aan.

Zover ik het weet is het niet echt mogelijk om over een G2/3/H verbinding tegelijk te bellen en data te ontvangen. Dus het is, of bellen, of data.
Uitzonderingen hier op zijn dual sim telefoons, 4G met VoLTE, het data verkeer over wifi gooien. Wat ik me dus af vroeg in jouw geval dus, geen wifi, geen berichten.

Maar mocht dit niet het geval zijn dan zit er ergens in de settings menu onder Sound & Notification een optie om dit aan te passen.

Acties:
  • Beste antwoord
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Thanks voor je reactie. Inmiddels contact gehad met samsung. Deze wisten mij te vertellen dat deze functie door Android is weggenomen. Ik had deze functie dus op al mijn vorige samsung toestellen wel aanwezig. Helaas dus nu zonder doen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sHELL

sHELL

VR "connoisseur"

Ik draai sinds kort android 6 en valt mij ook op dat die optie weg is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gadgeteer
  • Registratie: Februari 2006
  • Laatst online: 08:33
Verwijderd schreef op zondag 29 mei 2016 @ 03:10:
Mijn vraag
Ik heb nieuwe Samsung s7. Ik krijg tijdens het bellen geen notificatie geluid van bijvoorbeeld whatsapp en Twitter. Sl mijn vorige samsung toestellen deden dat eel.Alle instelling nagelopen en staan goed. Iemand idee wat te doen? Ook opnieuw installeren geen oplossing. HELP

Relevante software en hardware die ik gebruik
...

Wat ik al gevonden of geprobeerd heb
...
Maar je hebt geen problemen met het toetsenbord op dat toestel? :X
Pagina: 1