Ik ben alweer bezig met het bouwen van een nieuwe computer. Ik heb alleen nog een goed moederbord nodig, een processor en daarbij behorend minimaal 8GB RAM. Uitbreiden kan later altijd nog.
Ik zou graag een i7 6700k willen in combinatie met een goed Z170 moederbord en mooie ram sticks. Ik wil in de toekomst ook een 950 Pro van Samsung erin proppen en op volle snelheid laten draaien. Overclocken gaat natuurlijk gebeuren en in de toekomst een SLI setup. Verder vind ik het erg gaaf dat er een RGB header op sommige Asus boards zit.
Wat is je budget?
Hoeveel wil je ongeveer uitgeven? Dat hoeft geen vast bedrag te zijn maar mag ook een schatting zijn.
Max 650,-, mocht het nodig zijn 700,-. Waarom wil ik zoveel uitgeven? Natuurlijk voor de looks maar, ook de features. Het moet uiteindelijk een build worden die futureproof is.
Heb je bepaalde (merk)voorkeuren?
Wil je een specifiek merk of type? Of sta je open voor alternatieven? Vertel het ons.
Asus of MSI moederbord. Voorkeur gaat wel naar Asus.
Specificeer het systeem en de omgeving waarin je het product gaat gebruiken.?
Hoe meer informatie je geeft, hoe beter we je kunnen helpen.
Voeding: Corsair RM550x
SSD: Samsung 850 Pro 1TB
HDD: Samsung Spinpoint 2TB
Videokaart: MSI GTX 970
Behuizing: Corsair 760t Artic White
CPU cooler: NZXT Kraken x41
Ik zou graag een zwart/wit thema of rood/zwart thema willen hebben. Het RAM moet er natuurlijk ook goed uit zien. Ik zat te denken aan een kit van Kingston, zie wens lijst. Mijn voorkeur gaat trouwens naar een zwart/wit thema.
Zijn er andere moederborden waar ik naar zou kunnen kijken? Uiterlijk en functies spelen een belangrijke rol in deze build ivm met de enorme window op de behuizing. Waar moet ik op letten qua m2, ik zie staan M.2 (S600/Pcie3.0x4) of M.2 (S600/Pcie3.0x4), wat betekent dit exact? Kom met google niet echt verder. Natuurlijk weet ik dat Pcie sneller is dan 600 maar, waarom staan beiden er?
Alvast bedankt!
Ik zou graag een i7 6700k willen in combinatie met een goed Z170 moederbord en mooie ram sticks. Ik wil in de toekomst ook een 950 Pro van Samsung erin proppen en op volle snelheid laten draaien. Overclocken gaat natuurlijk gebeuren en in de toekomst een SLI setup. Verder vind ik het erg gaaf dat er een RGB header op sommige Asus boards zit.
Wat is je budget?
Hoeveel wil je ongeveer uitgeven? Dat hoeft geen vast bedrag te zijn maar mag ook een schatting zijn.
Max 650,-, mocht het nodig zijn 700,-. Waarom wil ik zoveel uitgeven? Natuurlijk voor de looks maar, ook de features. Het moet uiteindelijk een build worden die futureproof is.
Heb je bepaalde (merk)voorkeuren?
Wil je een specifiek merk of type? Of sta je open voor alternatieven? Vertel het ons.
Asus of MSI moederbord. Voorkeur gaat wel naar Asus.
Specificeer het systeem en de omgeving waarin je het product gaat gebruiken.?
Hoe meer informatie je geeft, hoe beter we je kunnen helpen.
Voeding: Corsair RM550x
SSD: Samsung 850 Pro 1TB
HDD: Samsung Spinpoint 2TB
Videokaart: MSI GTX 970
Behuizing: Corsair 760t Artic White
CPU cooler: NZXT Kraken x41
Ik zou graag een zwart/wit thema of rood/zwart thema willen hebben. Het RAM moet er natuurlijk ook goed uit zien. Ik zat te denken aan een kit van Kingston, zie wens lijst. Mijn voorkeur gaat trouwens naar een zwart/wit thema.
| # | Product | Prijs | Subtotaal |
| 1 | Intel Core i7-6700K Boxed | € 348,75 | € 348,75 |
| 1 | Asus Republic Of Gamers Z170 MAXIMUS VIII HERO | € 201,95 | € 201,95 |
| 1 | Asus TUF Sabertooth Z170 S | € 195,- | € 195,- |
| 1 | MSI Z170A XPOWER GAMING TITANIUM EDITION | € 291,50 | € 291,50 |
| 1 | Kingston HyperX Predator HX424C12PB2K4/16 | € 88,- | € 88,- |
| Bekijk collectie Importeer producten | Totaal | € 1.125,20 | |
Zijn er andere moederborden waar ik naar zou kunnen kijken? Uiterlijk en functies spelen een belangrijke rol in deze build ivm met de enorme window op de behuizing. Waar moet ik op letten qua m2, ik zie staan M.2 (S600/Pcie3.0x4) of M.2 (S600/Pcie3.0x4), wat betekent dit exact? Kom met google niet echt verder. Natuurlijk weet ik dat Pcie sneller is dan 600 maar, waarom staan beiden er?
Alvast bedankt!
[ Voor 19% gewijzigd door LostInNight op 28-05-2016 19:40 ]