Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien

Vraag

• deadx0rium
  • Registratie: Maart 2014
  • Laatst online: 30-12-2017
Hallo allemaal,

Ik ben al een tijdje aan het wachten op de android 6.0 update voor de note 4 n910f.
Nu zie ik dat deze al beschikbaar is in duitsland en luxemburg op sammobile. nu vroeg ik mij dus af, is het mogelijk om zon duitse of luxemburgse software zou flashen. kan ik daarna gewoon nederlands kiezen als taal? en heeft het dan voor de rest gevolgen?

heb al wat gegoogled en kwam niet egt mijn vraag tegen. wel dat andere mensen duitse telefoons met nederlandse software hebben geflashed.

hoop dat jullie mij kunnen helpen.

Alle reacties

• fredgroes
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 19:35
Met samfirm de juiste ROM downloaden en flashen met odin

• deadx0rium
krojg ik dan ook de 6.0 al binnen?

• fredgroes
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 19:35
Je gaat juist 6 flashen.

• deadx0rium
heb net gekeken met het programma samfirm. Daar kan ik : N910FXXS1CPE1/N910FPHN1COI1/N910FXXS1COK1/N910FXXS1CPE1
deze mee downloaden.
Maar dat is niet de android 6.0 volgens mij.
Heb ik je verkeerd begrepen of doe ik iets fout.
Heb ingevuld het model: SM-N910F en region code:PHN

Verwijderd

Dit is de Duitse versie die je kunt downloaden en flashen met Odin: http://live.samsung-updat...0F/DBT/N910FXXU1DPE1.html

• deadx0rium
Blijft voor de rest dan alles hetzelfde? En kan ik gewoon Nederlands kiezen als taal?

Verwijderd

Je hebt gewoon Nederlandse taal, je apps blijven gewoon hetzelfde (je eigen gmail account) je krijgt er alleen standaard 2 duitse appjes bij maar die kun je verwijderen.

• deadx0rium
Dankjewel :D ben hem aan het downloaden. dadelijk eff flashen.

• Drongo14
  • Registratie: April 2007
  • Laatst online: 17-12-2024
De NL versie voor PHN is net uitgebracht. Gewoon naar Updates zoeken en dan ben je je telefoon een half uur kwijt :)

• rens-br
  • Registratie: December 2009
  • Laatst online: 22:06

rens-br

Admin IN & Moderator Mobile
Drongo14 schreef op vrijdag 24 juni 2016 @ 11:44:
De NL versie voor PHN is net uitgebracht. Gewoon naar Updates zoeken en dan ben je je telefoon een half uur kwijt :)
Ik gok dat het inmiddels wel gelukt is na één maand. Het kicken van een oud topic is ook niet toegestaan, dus hier komt een slotje op.
Pagina: 1

Dit topic is gesloten.