Wat wil je doen met je nieuwe systeem?
Simpelweg de de recentste games spelen in 1080p resolutie. 4K Indien de frames per second stabiel genoeg zijn. EDIT: Het is niet de bedoeling dat dit een compleet overkill systeem gaat worden, gemiddelde hardware is genoeg voor mijn behoeften.
Wat mag het systeem gaan kosten?
2500 EUR (Prijzen verschillen per winkel) EDIT: 2000 EUR is de maximumprijs
Heb je nog bepaalde (merk)voorkeuren?
MSI en ASUS, wegens goede ervaringen en gekende kwaliteit.
Ga je overklokken?
Ja.
Wat verwacht je van ons?
Extra advies geven omtrent deze specifieke build.
Als "eindwerk" in onze richting Informatica Beheer moesten wij een computer samenstellen die voldoet aan onze uiterste noden, een droomcomputer. Deze build is fictief en zal in de praktijk niet worden aangekocht, dus budgettips zijn niet nodig. Overkill hardware dus ook niet.
Configuratie in kwestie:
Nogmaals, prijs maakt niet uit maar overkill hardware is ook niet nodig. In mijn document heb ik alle prijzen van Coolblue overgenomen aangezien dit de gemakkelijkste webshop was, in deze post heb ik echter de Tweakers prijzen gebruikt.
Het gaat om de hardware, niet de prijs.
Graag zou ik feedback ontvangen over deze build.
Alvast bedankt!
Simpelweg de de recentste games spelen in 1080p resolutie. 4K Indien de frames per second stabiel genoeg zijn. EDIT: Het is niet de bedoeling dat dit een compleet overkill systeem gaat worden, gemiddelde hardware is genoeg voor mijn behoeften.
Wat mag het systeem gaan kosten?
2500 EUR (Prijzen verschillen per winkel) EDIT: 2000 EUR is de maximumprijs
Heb je nog bepaalde (merk)voorkeuren?
MSI en ASUS, wegens goede ervaringen en gekende kwaliteit.
Ga je overklokken?
Ja.
Wat verwacht je van ons?
Extra advies geven omtrent deze specifieke build.
Als "eindwerk" in onze richting Informatica Beheer moesten wij een computer samenstellen die voldoet aan onze uiterste noden, een droomcomputer. Deze build is fictief en zal in de praktijk niet worden aangekocht, dus budgettips zijn niet nodig. Overkill hardware dus ook niet.
Configuratie in kwestie:
# | Product | Prijs | Subtotaal | ||
1 | Corsair Obsidian 450D | € 117,59 | € 117,59 | ||
1 | MSI Z97 Gaming 3 | € 116,50 | € 116,50 | ||
1 | Intel Core i7 - 4790K | € 334,90 | € 334,90 | ||
1 | Corsair Hydro H55 | € 67,95 | € 67,95 | ||
1 | Asus Strix GTX980 Ti | € 709,95 | € 709,95 | ||
2 | Kingston HyperX Fury black | € 29,95 | € 59,90 | ||
1 | Corsair AX860i | € 213,- | € 213,- | ||
1 | Samsung 850 EVO 120GB | € 69,04 | € 69,04 | ||
1 | Seagate Archive 6TB | € 188,51 | € 188,51 | Totaal | € 1877,34 |
Nogmaals, prijs maakt niet uit maar overkill hardware is ook niet nodig. In mijn document heb ik alle prijzen van Coolblue overgenomen aangezien dit de gemakkelijkste webshop was, in deze post heb ik echter de Tweakers prijzen gebruikt.
Het gaat om de hardware, niet de prijs.
Graag zou ik feedback ontvangen over deze build.
Alvast bedankt!
[ Voor 4% gewijzigd door Anoniem: 774141 op 28-05-2016 16:30 . Reden: Doel was niet duidelijk. ]