Toon posts:

draadloos webcam !!!!

Pagina: 1
Acties:
  • 256 views sinds 30-01-2008
  • Reageer

Verwijderd

Topicstarter
Ik had een vraagje weet iemand of er een draadloos web-cam bestaat of eentje die via infrarood of radiografish gaat
want die usb-kabeltjes zijn altijd te kort
ik had al gekeken bij marmitek maar die hebben alleen voor stroom en dvd doel-einde

Verwijderd

volgens mij lukt dat niet
webcam treky stroom van je usb port
irda levert geen stroom

• datwainer
  • Registratie: Oktober 2000
  • Niet online

datwainer

#tweakers.net @ sorcery

Maar die USB kabeltjes zijn toch wel te vervangen door een langere? :)

Under Construction

• GarBaGe
  • Registratie: December 1999
  • Laatst online: 19:13
Een vriend van mij heeft een draadloze webcam, nou ja... webcam... Meer een digitale camera met de kwaliteit van een webcam. Doet dus geen streaming, maar wel foto's en korte videofragmenten.
Worden dus gewoon op een flash bewaard. Ding is draadloos/draagbaar en kan later via USB op een PC worden aangesloten...

Ryzen9 5900X; 16GB DDR4-3200 ; RTX-4080S ; 7TB SSD

Verwijderd

toch wel bij marmitek!? de x2cam.met videoingang op pc te doen.software zou komen. misschien van de www.x10.com te downloaden??weet ik niet.voor als het niet ver moet staan een leuke oplossing.nu met battery-pack mee te nemen.
Als ik denk te begrijpen wat je bedoelt, een webcam die je van de pc kan wegnemen???? daar zijn er toch genoeg van??? kodak,creative.............

Verwijderd

Topicstarter
Op maandag 25 juni 2001 09:03 schreef born2die het volgende:
Ik had een vraagje weet iemand of er een draadloos web-cam bestaat of eentje die via infrarood of radiografish gaat
want die usb-kabeltjes zijn altijd te kort
ik had al gekeken bij marmitek maar die hebben alleen voor stroom en dvd doel-einde
maar als je nou het zelfde system hebt als die draadloze logitech muizen misschien bestaat dat

Verwijderd

Topicstarter
ik wil mij huis beveilgingen met web-cams maar die usb draadjes zijn te kort OF JE MOET OVERAL EEN PC NEER ZETTEN MAAR JA DAT IS WEER ONZIN WANT ALS ZE DAN DE PC MEE NEMEN DAN HEEFT EN NOG GEEN NUT MAAR DIE Draadloze muizen die werken toch ook via een een send en recive opdracht

• Tjark
  • Registratie: Juni 2000
  • Laatst online: 01-04 09:37

Tjark

DON'T PANIC

Of je neemt zo'n AXIS webcam: die gebruikt een UTP kabel: en die mag 100m lang zijn :)

Kijk eens hier:
http://www.webcam.nl/webcam/lancamera.htm

Wel ietsje duurder, maar dan heb je ook wat.

*insert signature here

Verwijderd

Topicstarter
dat is wel een idee ja dan kan ik er wel 8 kwijt ALS IK DIE CAMERA OP DIE EEN HUB ZET DAN GEBRUIK IK GWOON EEN RISER
DAT,S WEL EEN EEN GOED IDEE

• Tjark
  • Registratie: Juni 2000
  • Laatst online: 01-04 09:37

Tjark

DON'T PANIC

Nog een tip: loop straks ff langs bij de dichtst bij zijnde computerboer want je capslock key lijkt af en toe vast te slaan. :)

*insert signature here

• jurjen13
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 20:50
wat moet je in vredesnaam met 8 beveiligingscamera's in je huis? Of je hebt er een bankkluis staan of je bent gewoon paranoide... ik denk het laatste... of je woont in de Bijlmer dat kan ook nog... ;)uberhaupt als ze in je huis inbreken is je pc toch wel het interessantst om meestal mee te nemen... Zetten de dieven de volgende dag de pc aan: " Hey Karel, dat ben jij!"
"Hey inderdaad, en dat ben jij Jan, mooi gedaan zoals je dat raam openmaakte!" B-)

Verwijderd

Topicstarter
maar die pc die staat dan in een kluis want dan gebruik ik gwoon een draadlosse netwerk kit van sitecom
en dan is dat ook weer op gelost

• Jax
  • Registratie: Februari 2001
  • Niet online

Jax

lijkt me wel stoer

Program "Pro'gram" A magical spell cast over a computer allowing it to turn input into error messages.

Verwijderd

kijk eens hier www.gotchanow.com
kun je je draadloze camera overal zetten en met deze software kun je zien wie er in je huis is. bij beweging kun je 't zo instellen dat er een e-mail met plaatjes bv naar een hotmail adres wordt verzonden. zou pc/hardware dus meegenomen worden,wat aannemelijk is.(alle pc's stop je toch niet in kluis :? onhandig lijkt me) kun via je e-mail adres zien wie er is geweest.
Je hebt het over ''draadloos"".je bedoelt toch camera + receiver??

Verwijderd

Topicstarter
ja dat klopt

Verwijderd

dan ken ik alleen op dit moment de x2.cam van marmitek.op de site staat van gotchanow.com dat deze met die software werkt.je kunt een trialversie downloaden.
voor niet al teveel geld heb je leuk spel. als je echt proffessioneel wilt gaan/dus dan betere beeldkwaliteit etc , effe heel diep in je buidelzak grijpen. is een keuze.

• Bulldog
  • Registratie: Maart 2000
  • Niet online
Dit topic is verplaatst naar Gadget forum ;)

• razor-x
  • Laatst online: 02-03 20:59
Op maandag 25 juni 2001 09:29 schreef born2die het volgende:
dat is wel een idee ja dan kan ik er wel 8 kwijt ALS IK DIE CAMERA OP DIE EEN HUB ZET DAN GEBRUIK IK GWOON EEN RISER
DAT,S WEL EEN EEN GOED IDEE
JE HOEFT NIET TE SCHREEUWEN HOOR !

sorry voor de hoofdletters :P

• ALH
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 02-04 21:46

ALH

Op maandag 25 juni 2001 09:31 schreef TjarkVerhoeven het volgende:
Nog een tip: loop straks ff langs bij de dichtst bij zijnde computerboer want je capslock key lijkt af en toe vast te slaan. :)
ROFL :D

Maar je kan toch gewoon een langere usb-kabel halen of dus die webcam met utp...

Step into the shadow. Forty six and two are just ahead of me ...

• B0MBACI
  • Niet online

B0MBACI

Ben© Tweaker

Hallo beter geen webcam want die dingen zijn erg slecht in het donker je kan haast niets onder scheiden.
Als ik kom stelen dan is het wel 's nachts hoor :P
Pagina: 1