Facebookpagina's voor professioneel gebruik

Pagina: 1
Acties:
  • 375 views

Onderwerpen

Vraag

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Geachte heer of mevrouw,

Ik studeer Bedrijfsmanagement Marketing aan de hogeschool Odisee. Ik ben momenteel bezig met het schrijven van mijn bachelorproef.

Jullie kunnen me helpen door (knip) in te vullen en misschien zelfs te delen met andere mensen. De enquête gaat over Facebookpagina's van kleine ondernemingen (minder dan 10 medewerkers). De enquête duurt maar 4 minuutjes en helpt me enorm. De antwoorden zijn ook anoniem.

Alleszins bedankt.
Stijn Verhertbrugge

[ Voor 13% gewijzigd door F_J_K op 28-05-2016 12:35 ]

Alle reacties

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Will_M
  • Registratie: Maart 2004
  • Niet online

Will_M

Intentionally Left Blank

Het invullen van de enquête zal beslist maar iets van 4 minuten duren maar je moet eerst een paar uur zoeken voordat je dat ding überhaupt gevonden hebt :P

Sowieso was het beleid hier altijd dat het plaatsen van een enquête in overleg met de moderatoren moest gebeuren, voor zover ik weet.

Boldly going forward, 'cause we can't find reverse

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Dag Wimmel_1,

Sorry voor de link er niet bij te zetten ik was dit vergeten en heb dat ook direct verandert. Alleszins enorm bedankt om de enquête in te vullen! Ik wist niet dat ik een moderator moest contacteren hiervoor ik zal dit dan ook direct doen! Enorm bedankt voor de feedback en de enquête in te vullen! :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• F_J_K
  • Registratie: Juni 2001
  • Niet online

F_J_K

Moderator CSA/PB

Front verplichte underscores

Je zult naar ik aanneem Het algemeen beleid #verbodenspam hebben gelezen bij aanmaken van je account. Het is niet de bedoeling om zonder toestemming vooraf enquetes zomaar de 'spammen', laat staan op meer dan 1 plaats.

Vraag dus inderdaad eerst toestemming van de lokale moderator(s) van het ene subforum waar je de enquête thuis vindt horen. Zie ook Een enquête, onderzoek of schoolopdracht? Lees eerst dit!

'Multiple exclamation marks,' he went on, shaking his head, 'are a sure sign of a diseased mind' (Terry Pratchett, Eric)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• gambieter
  • Registratie: Oktober 2006
  • Niet online

gambieter

Just me & my cat

En doe het dan wel in het juiste subforum. Algemene Zaken is dat zeker niet.

I had a decent lunch, and I'm feeling quite amiable. That's why you're still alive.

Dit topic is gesloten.