Ik wil upgraden naar een desktop met 1151 socket en heb de volgende onderdelen bij elkaar gesprokkeld:
Moederbord Gigabyte GA-B150-HD3P
Processor Intel Core i5-6600K - Boxed
Processor koeler Scythe Mugen 4
Voeding Corsair RM650x - 650W
Geheugen Corsair Vengeance LPX - DDR4-2133 - Rood - 16GB
SSD Samsung SM951 - M.2 - 256 GB
Het is al een tijdje geleden dat ik een systeempje in elkaar heb geschroefd en om uit te sluiten dat ik verkeerde spullen bestel, vraag ik om jullie advies.
Volgens de layout van het mobo zit het slot van de SSD in de buurt van de processorvoet. Zit deze SSD niet in de weg voor de processorkoeler?
Is de geheugenkeuze correct?
Ik gebruik de pc voor allerlei toepassingen behalve gamen en laat hem vaak multitasken.
Analyse van schaakpartijen, internet, downloaden, Office, tv weergave gestreamd vanuit de satellietontvanger enz.
Ik heb een extra zware voeding gekozen ivm de vele hardisks en diverse andere randapparatuur.
Ik gebruik twee monitoren: iiyama ProLite XU2590HS-B1
Kan ik deze aansturen met de ingebouwde GPU? Eén via DVI en de andere via HDMI?
Krijg ik dan een identieke weergave? Zo niet dan gebruik ik weer mijn oude videokaart.
Alvast bedankt voor jullie hulp.
Moederbord Gigabyte GA-B150-HD3P
Processor Intel Core i5-6600K - Boxed
Processor koeler Scythe Mugen 4
Voeding Corsair RM650x - 650W
Geheugen Corsair Vengeance LPX - DDR4-2133 - Rood - 16GB
SSD Samsung SM951 - M.2 - 256 GB
Het is al een tijdje geleden dat ik een systeempje in elkaar heb geschroefd en om uit te sluiten dat ik verkeerde spullen bestel, vraag ik om jullie advies.
Volgens de layout van het mobo zit het slot van de SSD in de buurt van de processorvoet. Zit deze SSD niet in de weg voor de processorkoeler?
Is de geheugenkeuze correct?
Ik gebruik de pc voor allerlei toepassingen behalve gamen en laat hem vaak multitasken.
Analyse van schaakpartijen, internet, downloaden, Office, tv weergave gestreamd vanuit de satellietontvanger enz.
Ik heb een extra zware voeding gekozen ivm de vele hardisks en diverse andere randapparatuur.
Ik gebruik twee monitoren: iiyama ProLite XU2590HS-B1
Kan ik deze aansturen met de ingebouwde GPU? Eén via DVI en de andere via HDMI?
Krijg ik dan een identieke weergave? Zo niet dan gebruik ik weer mijn oude videokaart.
Alvast bedankt voor jullie hulp.