Hallo mede-tweakers,
Ik ben opzoek naar een nieuwe camera en vraag hierbij jullie hulp. Ik heb geen voorkeur voor een bepaald merk. Nu heb ik een Nikon D3300 maar kom hier wat functies in tekort.
Wat is mijn budget?
Mijn budget is 1500 euro. Als iemand zeg je kan beter dit of dat doen voor iets meer dan kan ik het natuurlijk overwegen. Dus wees niet bang om een iets betere optie voor te stellen die wat meer kost.
Wat moet de camera kunnen?
Prioriteiten lijst van hoog naar laag:
- avond/nachtfotografie.
- Filmen
- Timelapse
- Macro
Waar heb ik naar zitten kijken? (Body)
Ik heb zelf zitten kijken naar diverse modellen van canon.
- Canon 70D omdat deze kan filmen en je er timelapse mee kan schieten. Ook te combineren met Magic Lantern. Een collega raden deze aan.
- Canon 80D omdat deze kan filmen in 60fps.
- Canon 7D mark ii goeie verhalen over gehoord van vrienden.
Naar welke lenzen heb ik zitten kijken?
Ik ben zelf fan van Sigma lenzen. Ik weet alleen niet zo goed wat ik het beste kan nemen.
Alvast bedankt voor de feedback.
Groetjes,
SiLVaH
Ik ben opzoek naar een nieuwe camera en vraag hierbij jullie hulp. Ik heb geen voorkeur voor een bepaald merk. Nu heb ik een Nikon D3300 maar kom hier wat functies in tekort.
Wat is mijn budget?
Mijn budget is 1500 euro. Als iemand zeg je kan beter dit of dat doen voor iets meer dan kan ik het natuurlijk overwegen. Dus wees niet bang om een iets betere optie voor te stellen die wat meer kost.
Wat moet de camera kunnen?
Prioriteiten lijst van hoog naar laag:
- avond/nachtfotografie.
- Filmen
- Timelapse
- Macro
Waar heb ik naar zitten kijken? (Body)
Ik heb zelf zitten kijken naar diverse modellen van canon.
- Canon 70D omdat deze kan filmen en je er timelapse mee kan schieten. Ook te combineren met Magic Lantern. Een collega raden deze aan.
- Canon 80D omdat deze kan filmen in 60fps.
- Canon 7D mark ii goeie verhalen over gehoord van vrienden.
Naar welke lenzen heb ik zitten kijken?
Ik ben zelf fan van Sigma lenzen. Ik weet alleen niet zo goed wat ik het beste kan nemen.
Alvast bedankt voor de feedback.
Groetjes,
SiLVaH