Toon posts:

Probleem connector laptop scherm

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Goedenavond,

Vorige week is het scherm van mijn Acer Aspire kapot gegaan. Nu heb ik een nieuw scherm gekocht en heb ik alles wat nodig gedemonteerd. Nu krijg ik de connector die van de videokabel naar het scherm gaat er niet ingeplugd. Iemand ervaring hiermee? Ik ben ten einde raad en bn net geragequit.

Alvast bedankt!

• nelizmastr
  • Registratie: Maart 2010
  • Laatst online: 08:23

nelizmastr

Goed wies kapot

Weet je zeker dat je het goede scherm hebt gekocht? Niet elk willekeurige scherm van het goede formaat werkt. Zelfs tussen uitvoeringen van dezelfde laptop kan een andere connector zitten, bijv tussen hd en fhd modellen.

I reject your reality and substitute my own - R7 5800X3D - B550M PG Riptide - 32GB Ballistix DDR4-3600 @ C15 - RX7800XT - V750 Gold

Verwijderd

Topicstarter
Ja, ik krijg m ook niet in t oude scherm namelijk

• ToFast
  • Registratie: Mei 2004
  • Laatst online: 25-01-2025
Ik weet niet wat voor kabel/aansluiting het is, maar als het zo'n oranje hele platte kabel is (eigenlijk geen stekker) dan kan het zijn dat je een clipje omhoog moet doen van de aansluiting, heel dun plasticje met een mesje omhoog wippen. 'kabel' erin doen en dan weer dicht drukken, zodat die geknepen wordt.

Verwijderd

Topicstarter
Ik zal vandaag ff een fotootje maken vd kabel en connector. Thx voor t meedenken y'all!

Ik kan geen foto toevoegen 😪

[ Voor 18% gewijzigd door Verwijderd op 29-05-2016 18:15 ]