• DSK
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 15-03 13:12

DSK

boeiend...

Topicstarter
Er heeft dus blijkbaar iemand m'n Gsm in handen gekregen en heeft die :r daar wel geen veiligheidscode ingestoken... Het probleem is dat nu iedere keer als ik m'n gsmpje aan leg hij die code vraagt, maar ik weet ze niet. Is er geen mogelijkheid om deze te omzeilen of verwijderen? of MOET ik met m'n gsm naar de winkel en factuur tonen om te bewijzen dat het daadwerkelijk mijn gsmpje is :Z

Greeetzzzzz
JEnsz

Blog (Linux-related)

• EsCo
  • Laatst online: 15-03 16:51
Vraagt ie om je pin of om je veiligheidscode? Als het je pincode is zou je het een aantal keer fout kunnen doen en vervolgens de puk code in kunnen toetsen.

de Internet Jongens BV - Noeste webwerkers

• Ook
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 14-12-2025

Ook

Yes I can!

De veiligheids code van Nokia's is standaard
1 2 3 4 5

Die heb je nodig als je je tijdstellers op nul wilt hebben, of die kan je idd als logincode gebruiken.
Als dit niet de code is moet je idd terug naar de winkel. Ze halen em er dan af voor je.. Als het wel je code is kan je em daarna bij Instellingenh (en dan beveiliginsinstellingen) uitzetten of veranderen.

Ook

Wees consequent, maar niet altijd

• DSK
  • Laatst online: 15-03 13:12

DSK

boeiend...

Topicstarter
Het is namelij kwel over de veiligheidscode dat ik het heb, die :r heeft ook mijn pin veranderd maar dei had ik al kunnen terugzetten met bovenomschreven middeltje... Maar hoe doen ze at dan in de winkel? Als zij dat kunnen kan ik dat toch ook, of hebben zij speciale apparatuur?
Bedankt voor jullie reakties, wel :( dat ik maar volgende week naar de winkel kan :'(

Het is ook de standaard code niet, en makkelijke combinaties zoals een hoekje vormen op de toetsen of zo |:(

Blog (Linux-related)

• Ook
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 14-12-2025

Ook

Yes I can!

In de winkel staat een "speciale" pc met een "speciale" kabel en "speciale" software.
Daar betaal je dus iets voor.
Je kan proberen om zelf een kabeltje te kopen en met een stukje software ff te reseten ofzo..
Naar de winkel brengen is misschien sneller??

Wees consequent, maar niet altijd

Verwijderd

Op maandag 25 juni 2001 12:31 schreef Ook het volgende:
In de winkel staat een "speciale" pc met een "speciale" kabel en "speciale" software.
Daar betaal je dus iets voor.
Je kan proberen om zelf een kabeltje te kopen en met een stukje software ff te reseten ofzo..
Naar de winkel brengen is misschien sneller??
:) :) :) :) Nee hoor. In de winkel staat dat niet. Als zo een telefoon binnenkomt. Sturen wij hem op naar repair. Daar staat een speciale computer met een speciale kabel en op de speciale computer staat speciale software. De kosten hiervan beginnen bij 75, - (kijkkosten). en die kunnen doorlopen tot de 200.

• Attilla
  • Laatst online: 23-06-2021
of te wel gewoon een kabeltje halen en de benodigde sofware en je kan het zelf.
Pagina: 1