Als je niks bij te dragen hebt, zeg dan niks
Tweeweg slaat alleen op het filter en de drivers (hoog, midden/laag) van de speaker.
Aansluiten kan sowieso, de vraag is echter of het nut heeft.
Vraag 1: welke speakers had je op het oog?
Vraag 2) wat verwacht je van nieuwe speakers? Wat voor geluid mis je nu naar je idee?
Als ik kijk dan zie ik dat je subwooferuitgang passief is. Dat wil zeggen dat de receiver zelf het laag verstjt en naar de sub stuurt. Dat betekent ook dat het laag in de receiver zelf al afgeregeld wordt om niet naar de frontspeakers te gaan. Gevolg is dan dat alleen het midden en hoog naar je nieuwe speakers zal gaan. En dat zal denk ik al vrij redelijk zijn (al zal het met iets anders dan melkpakjes allicht verbeteren).
Maar een echt goed stereo gekuid ga je met vloerstaande fronts niet krijgen. Je kunt simpelweg je laag namelijk niet afregelen en dus geen gebruik maken van de mogelijkheden die een vloerstaander voor laag geluid biedt.
TL;DR: ik zou mijn geld niet in nieuwe speakers steken. Ik zou eerder proberen de boel met de ingebouwde equlizer beter af te regelen. Of een uitgebreidere receiver kopen
Al is het nieuws nog zo slecht, het wordt leuker als je het op zijn Brabants zegt :)