Hoi,
Ik wil graag ergens deze zomer een nieuwe desktop kopen en ik vroeg me af of jullie mij wat tips konden geven. Ik heb zelf even rond gekeken naar een aantal producten waarvan ik denk dat ze wel goed zijn maar ik heb er zelf niet heel veel verstand van. Daarom ben ik hier gekomen om jullie te vragen wat verstandig en goed is. Misschien kunnen jullie mij ook eventueel vertellen wat een goed moment van aankoop zou zijn, vanwege nieuwe releases etc.
Wat wil je doen met je nieuwe systeem?
Redelijk intensief gamen en gewoon surfen, downloaden, word, excel etc.
Wat mag het systeem gaan kosten?
1500-1600 is toch wel maximaal
Zijn er componenten of randapparatuur die je al hebt en mee wil nemen naar je nieuwe systeem?
Ik speel nu op een laptop dus het enige wat ik eigenlijk mee neem is mijn Razer muis.l
Wat denk je allemaal nodig te hebben?
Hieronder de lijst
Heb je nog bepaalde (merk)voorkeuren?
Ik sta open voor al jullie adviezen!
Heb je nog bepaalde eisen/wensen?
Ik wil graag een mooie computer waar ik lekker snel op kan gamen en het liefst op de hoogste kwaliteit, games zoals World of Warcraft, Overwatch etc. - Graag wil ik wel een aankoop doen waar ik een behoorlijke tijd mee kan dus liever kwaliteit spul dan iets goedkoper uitkomen en net wat minder hebben.
Ga je overklokken?
Ik weet zelf niet hoe dit werkt, ik sta er wel voor open maar het is in de eerste instantie niet mijn intentie.
Wat verwacht je van ons?
Graag krijg ik van jullie zoveel mogelijk advies, tips, tricks voor bijvoorbeeld het overlocken, of ik beter even kan wachten met kopen vanwege nieuwe release, simpelweg alle tips zijn welkom.
Hieronder een lijst met producten die ik tot nu toe gevonden heb.
Graag hoor ik meer van jullie, hele nieuwe lijsten zijn altijd welkom.
Met vriendelijke groet,
Justin
Ik wil graag ergens deze zomer een nieuwe desktop kopen en ik vroeg me af of jullie mij wat tips konden geven. Ik heb zelf even rond gekeken naar een aantal producten waarvan ik denk dat ze wel goed zijn maar ik heb er zelf niet heel veel verstand van. Daarom ben ik hier gekomen om jullie te vragen wat verstandig en goed is. Misschien kunnen jullie mij ook eventueel vertellen wat een goed moment van aankoop zou zijn, vanwege nieuwe releases etc.
Wat wil je doen met je nieuwe systeem?
Redelijk intensief gamen en gewoon surfen, downloaden, word, excel etc.
Wat mag het systeem gaan kosten?
1500-1600 is toch wel maximaal
Zijn er componenten of randapparatuur die je al hebt en mee wil nemen naar je nieuwe systeem?
Ik speel nu op een laptop dus het enige wat ik eigenlijk mee neem is mijn Razer muis.l
Wat denk je allemaal nodig te hebben?
Hieronder de lijst
Heb je nog bepaalde (merk)voorkeuren?
Ik sta open voor al jullie adviezen!
Heb je nog bepaalde eisen/wensen?
Ik wil graag een mooie computer waar ik lekker snel op kan gamen en het liefst op de hoogste kwaliteit, games zoals World of Warcraft, Overwatch etc. - Graag wil ik wel een aankoop doen waar ik een behoorlijke tijd mee kan dus liever kwaliteit spul dan iets goedkoper uitkomen en net wat minder hebben.
Ga je overklokken?
Ik weet zelf niet hoe dit werkt, ik sta er wel voor open maar het is in de eerste instantie niet mijn intentie.
Wat verwacht je van ons?
Graag krijg ik van jullie zoveel mogelijk advies, tips, tricks voor bijvoorbeeld het overlocken, of ik beter even kan wachten met kopen vanwege nieuwe release, simpelweg alle tips zijn welkom.
Hieronder een lijst met producten die ik tot nu toe gevonden heb.
| # | Product | Prijs | Subtotaal |
| 1 | Intel Core i5-6600K Boxed | € 241,- | € 241,- |
| 1 | MSI Z170A GAMING M7 | € 201,95 | € 201,95 |
| 1 | MSI GeForce GTX 970 GAMING 4G | € 325,- | € 325,- |
| 1 | WD Purple WD20PURX, 2TB | € 75,- | € 75,- |
| 1 | Phanteks Enthoo Evolv Grijs | € 110,- | € 110,- |
| 1 | Dell Ultrasharp U2515H Zwart | € 329,- | € 329,- |
| 1 | Thermalright True Spirit 140 Power | € 44,- | € 44,- |
| 1 | Kingston HyperX Fury HX426C15FBK2/16 | € 69,95 | € 69,95 |
| 1 | Corsair RM750x | € 111,95 | € 111,95 |
| 1 | Samsung 950 Pro 256GB | € 177,49 | € 177,49 |
| Bekijk collectie Importeer producten | Totaal | € 1.685,34 | |
Graag hoor ik meer van jullie, hele nieuwe lijsten zijn altijd welkom.
Met vriendelijke groet,
Justin
[ Voor 75% gewijzigd door Varathos op 27-05-2016 20:14 ]