Aanschaf nieuwe tv (Gamer)

Pagina: 1
Acties:

Onderwerpen

Vraag

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 774609

Topicstarter
Hallo Tweakers :) ,

Ik sta op het punt om een nieuwe tv aan te schaffen (en ik heb niet zoveel verstand van tv's) 8)7 .
Ik ben student dus kan nog niet echt smijten met geld.

Omdat ik regelmatig game, zoek ik een tv dat een goed beeld geeft tijdens het gamen (Fifa,COD,etc.). Ik heb begrepen dat de (geoptimaliseerde) refresh rate hierbij belangrijk is.
Voor de rest kijk ik enkel films en series via netflix en HBO.

Nu heb ik een paar leuke tv's gezien (die ik kan betalen), maar ik weet me geen keuze te maken.

1) Salora 43LED9102CS LED TV: 43 Inch, SMART tv, 100Hz, €354,-

2) LG 42LF580V: 42 Inch, SMART tv, 400 Hz, €379,-

3) LG 43LH604V 43 Inch, SMART tv, 100Hz/900Hz, €469.80

Nu is er enkel bij tv keuze 3 beide geoptimaliseerde refresh rate & refresh rate weergegeven, dus ik weet niet wat die bij de andere twee tv's zijn (als ze er überhaupt zijn?).
Ook weet ik niet of het prijsverschil van +- €100,- het waard is om die extra geoptimaliseerde refresh rate aan te schaffen? (aangezien het voor mij zo goed en goedkoop mogelijk moet :+ )

Wat kunnen jullie mij aanraden om te doen?
Of wellicht weten jullie een betere optie voor mij voor een tv in deze prijsklasse (rond de 42-43 Inch)?

Ik verneem graag antwoord van jullie!! :9

Alle reacties

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• gambieter
  • Registratie: Oktober 2006
  • Niet online

gambieter

Just me & my cat

Schopje naar het daarvoor bedoelde aankoopadviesforum. Lees svp de regels door van dit specifieke forum en check of je startpost daarvoor in orde is :)

I had a decent lunch, and I'm feeling quite amiable. That's why you're still alive.