Vraag

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Thijsgasse
  • Registratie: Mei 2016
  • Laatst online: 22-08-2023
Als ik een 2e hands playstation 4 koop waar al spellen op de playstation zelf staan, kan ik die spellen ook nog spelen op mijn eigen account?

alvast bedankt

Alle reacties

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

.

[ Voor 60% gewijzigd door Verwijderd op 22-01-2020 23:39 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ToFast
  • Registratie: Mei 2004
  • Laatst online: 25-01 12:49
Volgens mij is dat niet geheel waar. Als dat het primaire account is, kan je je eigen account toevoegen als secundair en dan kan je daarmee dus de primaire account spellen mee spelen. Ik weet alleen niet of je van beide de gekochte spellen kan spelen (en of dit onafhankelijk van het primaire of secundaire account kan).

Zorg wel dat je het wachtwoord en de beveiliginsvraag bij aankoop direct verandert, anders kan de verkoper deze veranderen en zich weer eigenen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pepper92
  • Registratie: Februari 2012
  • Laatst online: 14-09 06:36
Daar heb je inderdaad vrij weinig aan. Je bent dan afhankelijk van het account van de ander. In principe zou je de spellen wel op je eigen account kunnen spelen, maar daar zitten een paar voorwaarden aan die de eigenaar van dat account op elk moment teniet kan doen.

Zoals hierboven idd staat, het kan dus wel, maar dan moet je dat account echt in je bezit krijgen.

Ik zou lekker voor een ps4 zonder spellen of met fysieke spellen gaan

[ Voor 13% gewijzigd door Pepper92 op 27-05-2016 19:01 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ToFast
  • Registratie: Mei 2004
  • Laatst online: 25-01 12:49
Je hebt er andersom inderdaad meer aan: een account toevoegen van een vriend of familielid als secundair om ook zijn gekochte spellen te kunnen spelen. Koop gewoon een ps4 los, eventueel met fysieke games. Minder (kans op) 'gezeur' en irritant gedoe.