Hallo allemaal. Ik wil graag een nieuwe GamePC en ik zou graag willen weten of dat er misschien nog wat betere opties zijn voor mijn systeem.
Groet,
Maxman99
Wat wil je doen met je nieuwe systeem?
Met het systeem wil ik gaan Gamen en soms wat downloaden. Verder wil ik er ook simpele dingen op doen zoals op het internet surfen en word, excel en dat soort programma's gebruiken
Wat mag het systeem gaan kosten?
Mijn budget is €800 euro. Dit is met verzendt kosten. Het mag er iets naast zitten maar niet meer dan €50. Ik ga hem zelf in elkaar zetten.
Zijn er componenten of randapparatuur die je al hebt en mee wil nemen naar je nieuwe systeem?
De componenten die ik mee wil nemen zijn mijn toetsenbord en muis. Ze zijn draadloos en van trust. Verder neem ik mijn beeldscherm mee. Dit is een Philips 247E3LSU/00.
Wat denk je allemaal nodig te hebben?
Wat ik denk dat ik nodig heb is een kast, voeding, RAM, video kaart, Opslag, moederbord, Processor
Heb je nog bepaalde (merk)voorkeuren?
Echt specifieke merkvoorkeuren heb ik niet.
Heb je nog bepaalde eisen/wensen?
Ik wil niet een mega grote PC. Ik zou graag een wat stillere hebben zodat ik hem ´s nachts aan kan laten staan zonder teveel herrie. Verder wil ik er goed op kunnen gamen met het liefst zoveel mogelijk FPS en een goeie kwaliteit.
Ga je overklokken?
Ik ben helemaal niet van plan om te gaan overklokken
Wat verwacht je van ons?
Ik zou graag van jullie willen weten of dat er misschien nog wat verbetering opties zijn voor mijn nieuwe PC. Zijn er nog goedkoper alternatieve of zijn er nog dingen die niet op elkaar passen en welke kan ik dan gebruiken zodat het wel werkt en dat het nog steeds in mijn budget past.
Groet,
Maxman99
Wat wil je doen met je nieuwe systeem?
Met het systeem wil ik gaan Gamen en soms wat downloaden. Verder wil ik er ook simpele dingen op doen zoals op het internet surfen en word, excel en dat soort programma's gebruiken
Wat mag het systeem gaan kosten?
Mijn budget is €800 euro. Dit is met verzendt kosten. Het mag er iets naast zitten maar niet meer dan €50. Ik ga hem zelf in elkaar zetten.
Zijn er componenten of randapparatuur die je al hebt en mee wil nemen naar je nieuwe systeem?
De componenten die ik mee wil nemen zijn mijn toetsenbord en muis. Ze zijn draadloos en van trust. Verder neem ik mijn beeldscherm mee. Dit is een Philips 247E3LSU/00.
Wat denk je allemaal nodig te hebben?
Wat ik denk dat ik nodig heb is een kast, voeding, RAM, video kaart, Opslag, moederbord, Processor
Heb je nog bepaalde (merk)voorkeuren?
Echt specifieke merkvoorkeuren heb ik niet.
Heb je nog bepaalde eisen/wensen?
Ik wil niet een mega grote PC. Ik zou graag een wat stillere hebben zodat ik hem ´s nachts aan kan laten staan zonder teveel herrie. Verder wil ik er goed op kunnen gamen met het liefst zoveel mogelijk FPS en een goeie kwaliteit.
Ga je overklokken?
Ik ben helemaal niet van plan om te gaan overklokken
Wat verwacht je van ons?
Ik zou graag van jullie willen weten of dat er misschien nog wat verbetering opties zijn voor mijn nieuwe PC. Zijn er nog goedkoper alternatieve of zijn er nog dingen die niet op elkaar passen en welke kan ik dan gebruiken zodat het wel werkt en dat het nog steeds in mijn budget past.
| # | Product | Prijs | Subtotaal |
| 1 | Intel Core i7-6700 Boxed | € 311,50 | € 311,50 |
| 1 | Gigabyte GA-H110M-S2H | € 50,95 | € 50,95 |
| 1 | MSI GeForce GTX 960 GAMING 4G | € 205,- | € 205,- |
| 1 | Seagate Desktop HDD, 1TB | € 44,95 | € 44,95 |
| 1 | Corsair Carbide SPEC-01 Red Led | € 48,34 | € 48,34 |
| 1 | Kingston HyperX Fury HX421C14FB/8 | € 30,50 | € 30,50 |
| 1 | Cooler Master GM G550M | € 61,50 | € 61,50 |
| 1 | Crucial BX200 240GB | € 59,95 | € 59,95 |
| Bekijk collectie Importeer producten | Totaal | € 812,69 | |