Mijn vraag
Tijdens mijn vakantie heeft mijn telefoon het begeven. In de telefoon gebruikte ik een micro sd kaart. Op deze kaart staan dus allemaal foto's en filmpjes die ik niet kwijt wil. Het toestel bleek niet meer te repareren. Op zich geen probleem zou je denken. Echter waren de telefoon en de kaart gecodeerd.
Je voelt het al aankomen. Als ik de kaart nu in de pc stop zie ik netjes alle mappen en foto's en filmpjes. Echter bij dubbel klikken krijg een foutmelding. Het bestand zou beschadigd, corrupt of te groot zijn.
Iemand een idee hoe ik de kaart kan decoderen?
Relevante software en hardware die ik gebruik
Samsung galaxy S5
Verbatim micro sd kaart sdhc 32 gb
Wat ik al gevonden of geprobeerd heb
Zoeken op internet
Kaart in de pc diverse bestanden (jpg, mpeg, mp3) dubbel geklikt
...
Tijdens mijn vakantie heeft mijn telefoon het begeven. In de telefoon gebruikte ik een micro sd kaart. Op deze kaart staan dus allemaal foto's en filmpjes die ik niet kwijt wil. Het toestel bleek niet meer te repareren. Op zich geen probleem zou je denken. Echter waren de telefoon en de kaart gecodeerd.
Je voelt het al aankomen. Als ik de kaart nu in de pc stop zie ik netjes alle mappen en foto's en filmpjes. Echter bij dubbel klikken krijg een foutmelding. Het bestand zou beschadigd, corrupt of te groot zijn.
Iemand een idee hoe ik de kaart kan decoderen?
Relevante software en hardware die ik gebruik
Samsung galaxy S5
Verbatim micro sd kaart sdhc 32 gb
Wat ik al gevonden of geprobeerd heb
Zoeken op internet
Kaart in de pc diverse bestanden (jpg, mpeg, mp3) dubbel geklikt
...