Black Friday = Pricewatch Bekijk onze selectie van de beste Black Friday-deals en voorkom een miskoop.

Verwijderd

Topicstarter
Voor mijn vrouw zoek ik een nieuwe android telefoon. Ze maakt veel foto's en daarom is de kwaliteit van de camera een belangrijk punt. Verder wonen we in Belgie, vlak bij de grens met Nederland en daarom heeft ze 2 simkaarten: een .be en een .nl kaart. Er moet daarom plaats zijn voor 2 simkaarten.
Om de foto's op te kunnen slaan is ruimte nodig. Liefst met een microSD slot.
De voorkeur gaat uit naar een niet al te grote telefoon. Liefst 5". Als het niet anders kan maximaal 5,5", maar dit is duidelijk een minpunt.

Ik zoek een?
Ik ben op zoek naar een nieuwe Android telefoon. Dit mag een Chinafone zijn.

Wat is je budget?
Het absolute max is EUR300,-. Liefst minder.

Ik wil het apparaat gaan gebruiken om ......
Er zijn een aantal eisen en wensen die ik heb:

- De camera moet GOED zijn. Dit is de belangrijkste eis
- Dual sim
- micro SD kaart slot

- je moet er ook nog mee kunnen bellen :P

Wat heb je zelf al gevonden?
Er zijn een aantal telefoons die in aanmerking komen, echter een telefoon die alle eisen/wensen ondersteunt is toch een probleem
- Nexus 5X (maar die heeft geen dualsim en geen microSD slot)
- Moto G4
- honor 6
- LG G4 (geen dualsim)

Welke vragen heb je hier nog over?
Keuze in budgetland is overweldigend, maar er valt al snel heel veel af vanwege matige camera eigenschappen. Ik heb zelf een beetje een bomen-bos gevoel en zou graag wat duidelijke tips en ervaringen willen.
Persoonlijk zou ik voor de Nexus 5X gaan, maar mijn vrouw maakt hier toch behoorlijk bezwaar op vanwege geen dualsim en geen microSD. Welke budget telefoon helpt haar aan alle eisen/wensen?

[ Voor 4% gewijzigd door Verwijderd op 27-05-2016 14:17 ]

Verwijderd

De Honor 6 is reeds twee jaar oud. De Moto G4 is heel recent en zal langer updates krijgen.
Kijk ook eens naar de Huawei P9 Lite.

• Zagre
  • Registratie: Maart 2013
  • Laatst online: 28-10 12:40
moto x play?

• Mark22
  • Registratie: Maart 2015
  • Laatst online: 18-09 23:27
De G4 kost momenteel €350, dus als je dat te besteden hebt is de Honor 7 misschien ook een optie?

Verwijderd

Topicstarter
Ze is zelf ook aan het zoeken en kwam op de xiaomi redmi note 3 pro (32GB versie). Zijn er ervaringen met de camera kwaliteit van deze telefoon?

• Dreamvoid
  • Registratie: Augustus 2001
  • Niet online
Zenfone Selfie zou ook kunnen, dualsim, sd card, 32 GB storage. Is wel 5.5", maar dunne bezels en dunne zijkanten.

[ Voor 7% gewijzigd door Dreamvoid op 29-05-2016 18:20 ]

• Kaya10
  • Registratie: Maart 2012
  • Niet online
Er bestaat ook wel een dual sim versie van de lg g4..

Die kan je op ebay voor rond de 340 euro kopen.
Pagina: 1