Toetsenbord met touchpad/tekentablet

Pagina: 1
Acties:

Onderwerpen

Vraag

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Mijn vraag
Zijn er ook toetsenborden op de markt waarbij je de touchpad kan gebruiken als tekentablet? het hoeft geen geavanceerde touchpad/tekentablet te zijn. Dus simpele handelingen met een pen op een touchpad

Zelf kan ik niet duidelijk vinden of de touchpads op de toetsenborden compatible met een tekenpen zijn.
Wie kan mij helpen? ik zoek er een voor ongeveer 40 euro.

Alle reacties

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MAX3400
  • Registratie: Mei 2003
  • Laatst online: 13:08

MAX3400

XBL: OctagonQontrol

Verwijderd schreef op vrijdag 27 mei 2016 @ 12:28:
Zelf kan ik niet duidelijk vinden ...
Maar je hebt dus wel gezocht en een aantal keyboards gevonden die sowieso niet voldoen en een aantal keyboards gevonden waarvan je mogelijk denkt dat het wel kan?

- welke merken & typen waren dat?
- wat zei de fabrikant die laatste set keyboards?
- wat stond er in de FAQ / PDF-manual op de site van fabrikant?

Mijn advertenties!!! | Mijn antwoorden zijn vaak niet snowflake-proof

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Hiervan dacht ik wellicht dat het zou kunnen, maar niks kunnen vinden in de manual dat het compatible zou kunnen zijn.

- Sandberg Bluetooth Touchpad Keyboard DE
- Gembird KB-P8

ik had er nog een aantal gevonden, maar die kan ik niet zo 1,2,3 meer terugvinden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DrivinUCrazy
  • Registratie: Oktober 2004
  • Laatst online: 23:11

DrivinUCrazy

Vechte, valle en opstoan

Eigenlijk zoek je dus een toetsenbord met technologie van (bijvoorbeeld) Wacom. Hier is maar een kleine markt voor, dus die kans is zeer klein. Sowieso omdat een tekentablet toch een zekere oppervlakte nodig heeft voor de meeste toepassingen.

Heel misschien zijn er toetsenborden waarbij je ook een handtekening erbij zou kunnen zetten. Verder zou ik inzetten op iets als dit: http://www.tekentabletsto...draw-white-pen-small.html

't Is een kwestie van geduld, rustig wachten op de dag, dat heel Holland Limburgs lult.