WordPress, hoe krijg ik mijn logo naast het contactformulier

Pagina: 1
Acties:
  • 308 views

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bregweb
  • Registratie: Juni 2005
  • Laatst online: 11-10 12:10
Ik ben voor een vriend een simpele website aan het maken in WordPress. Gaat redelijk, ook al ben ik geen WP-guru. Ik krijg het alleen niet voor elkaar om het logo naast het contactformulier te zetten, ook al lijkt daar genoeg ruimte voor te zijn.

*snip*

Ik heb binnen WP alles geprobeerd, maar krijg het niet voor elkaar. Is er iemand met de gouden tip, of kan het domweg niet?

[ Voor 5% gewijzigd door RobIII op 27-05-2016 18:12 ]

Hattrick: Thorgal Eagles

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jostefa
  • Registratie: Januari 2006
  • Laatst online: 11-10 20:03
float left op formulier

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DJMaze
  • Registratie: Juni 2002
  • Niet online
Gebruik nooit "float" voor dingen waarvoor het niet is bedoelt.
Gebruik display:inline-block en vertical-align OF display:table-cell

Maak je niet druk, dat doet de compressor maar

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RobIII
  • Registratie: December 2001
  • Niet online

RobIII

Admin Devschuur®

^ Romeinse Ⅲ ja!

(overleden)
We zijn geen afhaalchinees; Kan iemand even...?. We verwachten wel wat eigen inzet (zie onze Quickstart) en daar zie ik (ondanks dat je 't misschien wel gedaan hebt) helemaal niets van terug in je topicstart. Tevens worden linkjes niet op prijs gesteld (spam) als je prima een testcase kunt maken om je probleem in een handvol regels HTML/CSS te reproduceren. Dan hoeven wij onze tijd niet te verdoen met door de bomen een bos proberen zien en daarna komen aandragen met (mogelijke) oplossingen die je misschien allang geprobeerd hebt. Zonder van ieders tijd (ook de jouwe!).

Neem voorgenoemde Quickstart er even bij en open dan gerust een nieuw topic als het nog nodig is.

[ Voor 46% gewijzigd door RobIII op 27-05-2016 18:14 ]

There are only two hard problems in distributed systems: 2. Exactly-once delivery 1. Guaranteed order of messages 2. Exactly-once delivery.

Je eigen tweaker.me redirect

Over mij

Dit topic is gesloten.