Backplate of waterblok voor mijn evga gtx 780 ti classified

Pagina: 1
Acties:

• Farabi
  • Registratie: Februari 2013
  • Niet online
ik heb een evga gtx 780 ti dual classified. ik ben benieuwd hoeveel performance en koeling het zal schelen als ik een backplate of een waterblok erop zet ? ik heb dit nooit eerder gedaan.heb er ook geen ervaringen mee. wat is het beste ? waar kan ik deze kopen voor mijn kaart? wat raden jullie aan ?

• Esumontere
  • Registratie: Oktober 2012
  • Laatst online: 15:12

Esumontere

Floep, banaan.

• Farabi
  • Niet online
dit leek mij een specifiekere vraag eigenlijk dan 'ik heb 500 euro en welke videokaart moet ik kopen'.

• Fusion_XT
  • Registratie: Januari 2004
  • Laatst online: 20-07-2023

Fusion_XT

Helemaal LEIP !

lennox-06 schreef op vrijdag 27 mei 2016 @ 11:49:
ik heb een evga gtx 780 ti dual classified. ik ben benieuwd hoeveel performance en koeling het zal schelen als ik een backplate of een waterblok erop zet ? ik heb dit nooit eerder gedaan.heb er ook geen ervaringen mee. wat is het beste ? waar kan ik deze kopen voor mijn kaart? wat raden jullie aan ?
Ik kon met mijn Titan toen der tijd 100mhz meer overclocken en liep stabiel op 50c. Stil en dodelijk :9~ .
Ik heb dat block nog ergens liggen met backplate en die passen dacht ik zo ook op een 780ti.

• kgd92
  • Registratie: November 2011
  • Laatst online: 26-01 12:05
lennox-06 schreef op vrijdag 27 mei 2016 @ 11:49:
Backplate is voor stevigheid/uiterlijk. Ga je niks op winnen. Water koeling is leuk voor de temps, maar je bent niet direct klaar met alleen het block. Je zult ook pomp, slangen, reservoir etc. nodig hebben. Vrij prijzig allemaal voor minimaal voordeel. Als je inderdaad 500 euro hebt liggen zou ik wachten op de 1070/1080 van nvidia en daar naar upgraden. Is een stuk meer bang for buck dan met waterkoeling gaan klooien en je pc om zeep helpen als het lekt ;)

• Farabi
  • Niet online
hmm. ik heb geen verstand van overclocken en zo. dus eigenlijk win ik er niet veel mee. kan beter laten zoals het nu is ?

• robogeeka
  • Registratie: Mei 2014
  • Laatst online: 04-12-2025
Je hebt geen performance windt als je de kaart gaat waterkoelen..
Pagina: 1