Ik ben inderdaad niet onderdanig nee, als ik wel zo behandeld wordt dan bedank ik voor die 'eer'. En ja been there done that.
Maar leuk valide punt, wat als een elk willekeurig persoon die 16k ook kon besparen en wel voor zijn huidig salaris zou willen werken? Maar TS, neem vooral dit advies en lach je baas in z'n gezicht uit, zien we het topic 'krijg geen vastcontract ondanks goed werk' wel verschijnen.
Eh wat snap je niet aan het verhaal of het wel of niet bij de functie hoort? (lees of het wel of niet 'normaal' is dat je dit doet/als resultaat oplevert aan je werkgever). Dit is juist het punt dat ik maak: Het hangt er vanaf: is het normaal/standaard dat je dit soort dingen doet of niet?
En dit is dan nog de leukste opmerking, want je kan blijkbaar wel oordelen over hoe de werkgever/werknemer situatie NIET hoort te zijn, laat staan die van de TS te kennen? Grappig.
Ik denk inderdaad dat een werkgever/werknemer relatie nooit zo onderdanig hoort te zijn nee. Helaas zijn er mensen die door bepaalde omstandigheden veel te veel moeten slikken maar dat is iets heel anders dan er blij en dankbaar voor zijn.
Voor de rest een quote uit zijn verband trekken en slecht (begrijpend) lezen lijkt me ook niet echt goed voor je functioneren; weet je wel zeker dat je zelf nog een baan hebt straks?

(ja zo lust ik hem ook wel ja).
[
Voor 26% gewijzigd door
GoldenSample op 27-05-2016 18:43
]