Toon posts:

het regent weer code #55

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
dat wou ik effe zeggen

• ACM
  • Registratie: Januari 2000
  • Niet online

ACM

Software Architect

Werkt hier

Tsja, niet echt nuttige thread, maar het is wel waar :(

• Fietsbel
  • Registratie: April 2000
  • Niet online

Fietsbel

¯\_(ツ)_/¯

dat kun je wel zeggen, maarja zal zo wel weer over zijn.
Ging wel een hele tijd goed.

39

• ACM
  • Registratie: Januari 2000
  • Niet online

ACM

Software Architect

Werkt hier

Ik vermoed/hoop (heb het echter niet gevraagd) dat kees (en/of femme) weer aan het spelen is...
De load op de DB is iig dusdanig laag, dat ie hier absoluut geen problemen mag geven...

Verwijderd

'k merk het ook...eerst af en toe eentje, maar de laatste uren is het weer raak...

• Nikel
  • Registratie: Juli 2000
  • Niet online
Het is verschrikkelijk hierzo. Is het geen idee dat een errorpagina automatisch meteen refresht?

(dat geeft wel serieuze problemen in het geval van een te hoge load natuurlijk maar zou nu wel handig zijn)

• Nikel
  • Niet online
Ik kreeg 10 minuten geleden de melding dat de db verhuist werd, en dat dat 20 minuten zou duren ofzo. Daarnet probeerde ik weer even of het weer werkt en toen kreeg ik al snel weer een #55 :( .

Vanwaar die verhuizing?

• Mark_640
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 17-10 16:48

Mark_640

In my memory

Ik moet nu gemiddeld 4 x op F5 duwen, voordat ik weer iets nuttigs te zien krijg... :'(

• Femme
  • Registratie: Juni 1999
  • Laatst online: 18:07

Femme

Hardwareconnaisseur

Official Jony Ive fan

Het forum werd niet verhuisd. Dat was een oude foutmelding. Het checken van de tables heeft niet geholpen. Topix geeft ook geen PHP error terug. Het is mij dus volkomen onduidelijk waar dit aan kan liggen.

Ik zou bijna denken een FreeBSD/PHP4.06 probleem, maar Odin heeft dezelfde configuratie als Arshia en heeft voor de t.net scripts geen problemen met connecten op Apollo (Tweakers.net draait voor circa 30% vanaf Apollo mbv MySQL replication).

• oVRoM
  • Niet online
Op maandag 25 juni 2001 03:03 schreef ACM het volgende:
Ik vermoed/hoop (heb het echter niet gevraagd) dat kees (en/of femme) weer aan het spelen is...
De load op de DB is iig dusdanig laag, dat ie hier absoluut geen problemen mag geven...
Vorige keer was het juist onderbelasting wat het probleem leek te veroorzaken, dussuh dat gaat weer op :)

• Femme

Femme

Hardwareconnaisseur

Official Jony Ive fan

De vorige keer was een PHP4.04 probleem dat het meest kwam wanneer het aantal connecties naar de MySQL server laag was. Het verhogen van de MySQL wait_timeout loste het probleem redelijk op, maar dat lijkt nu niet het geval te zijn.

• Mark_640
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 17-10 16:48

Mark_640

In my memory

Op dit moment lijkt 't zo goed als weg te zijn... Ik heb al geen #55 meer gezien 't laatste kwartier....

Verwijderd

Gek hé als er een Code # 1 staat :o

Het viel me wel op dat sinds ik "Code #55 Zuigt" uit m'n ondertitel heb gehaald, er me per meteen weer Code #55's om de oren vliegen.

Het is een complot zeg ik je! :P

• Femme

Femme

Hardwareconnaisseur

Official Jony Ive fan

Dan helpt die hogere wait_timeout misschien toch wel. Ik hoop 't (kan ik weer verder gaan maffen :Z :) ).
Pagina: 1