Blog, Stratego/XT: Program Transformation, SDF: Syntax Definition, Nix: Software Deployment
Verwijderd
Tools > internet options > advanced > Underline links:
(-)always
(-)hover
(*)never
dan ben je er ook vanaf...
Verwijderd
Klik hier voor blablabla
Klik [url="http://gaap"]hier[/url] voor bladiebla of [url="http://gaaaa"]klik hier voor bladibla[/url]
Op andere manier (bijvoorbeeld borders uitzetten in de tables) krijgje ook een hoop lijnen weg...
Verwijderd
Alleen in posts zelf heb ik toch liever dat ze onderstreept zijn. Je wil nogal eens snel over een linkje heen kijken anders.
Een tweede verbetering (wat mij betreft) die ook met links te maken heeft (alleen dan in ander opzicht:
maak van de naam van de topicstarter in de topiclijst ook gewoon een link naar de posthistorie van die persoon (zoals nu ook al gebeurt in het topic zelf).
Van die topic-namen snapt elke debiel dat het een link is... Het is dus niet zo functioneel om daar een lijn onder te hebben die de pagina onnodig druk maakt.
Op Tweakers.net is er ook geen lijn onder de nieuwskopjes en toch snapt iedereen het dat het een link is (toch?
Blog, Stratego/XT: Program Transformation, SDF: Syntax Definition, Nix: Software Deployment
Uiteraard! Ik doelde ook alleen op de topic en fora overzichten.Op maandag 25 juni 2001 02:52 schreef nelske het volgende:
Alleen in posts zelf heb ik toch liever dat ze onderstreept zijn. Je wil nogal eens snel over een linkje heen kijken anders.
Lijkt me ook wel een aardig idee ja.... (en dan uiteraard ook geen streep derondermaak van de naam van de topicstarter in de topiclijst ook gewoon een link naar de posthistorie van die persoon (zoals nu ook al gebeurt in het topic zelf).
Aangezien ik best veel op GoT zit wil ik best even de tijd nemen en de moeite doen om een aan mijn eigen wensen aangepaste layout te maken namelijk
Is het mogelijk om even een voorbeeld te maken hoe het er uit zou kunnen zien? Dan kan het beter beoordeeld worden.
Als jij een voorbeeld inelkaar plakt, dan zal het allicht duidelijker worden jaOp maandag 25 juni 2001 11:54 schreef mbravenboer het volgende:
Is het mogelijk om even een voorbeeld te maken hoe het er uit zou kunnen zien? Dan kan het beter beoordeeld worden.
Zo'n uitleg onder de links naar de fora is wel handig maar maakt het wel een druk geheel. Het wordt idd waarschijlijk rustiger als de underlines weg zijn.
Verwijderd
Zoiets ?:

(alleen de bovenste helft is interessant)
Ofzo:Op maandag 25 juni 2001 12:29 schreef ThaWout het volgende:
Ziet er wel beter uit vind ik eigenlijk
Helemaal zonder lijnen heeft ook wel iets, maar dat is wel weer erg revolutionair
Ik denk dat nu ik deze voorbeelden ziet er in ieder geval lijnen weg moeten, welke is nog even de vraag
Alleen de link-streep weg is wat mij betreft al genoeg, maar er zijn vast nog wel mensen die daar anders over denken...
Op maandag 25 juni 2001 12:39 schreef mbravenboer het volgende:
Alleen de link-streep weg is wat mij betreft al genoeg, maar er zijn vast nog wel mensen die daar anders over denken...

Zo?
YepOp maandag 25 juni 2001 12:53 schreef ACM het volgende:
Zo?
Als je er wat wilt weghalen doe dan OF de streepjes onder de links, OF de lijnen die de scheidingen tussen de topics enzo maken.
Maar ik vind het zo ook prima.
Saved by the buoyancy of citrus
Imitation is the sincerest form of flattery
Stressed is desserts spelled backwards
Ik vind deze wel het beste, zo heb je toch nog makkelijk overzicht bijv. welke poster bij welk topic hoort, maar wel wat minder lijntjes.
Uit volle borst op weg naar nergens / Zonder reden zonder doel
Met m'n zeden en m'n zonden / En mijn angstig voorgevoel
Laat mij mijn kont tegen de krib / Laat mij dit goddeloze lied
Hef jij je handen maar ten hemel / Maar red mij niet
Idd.Op maandag 25 juni 2001 13:39 schreef McVirusS het volgende:
Underlinen van threads in topiclist mag wel uit ja wat mij betreft...voor de rest vind ik die kadertjes wel mooi.
Het hoeft uiteraard niet meteen, maar het is wel prettig om te horen of het ooit gaat gebeuren.
Ja, ik ben een zeur
Verwijderd
Gegarandeerd dat het dan ooit onder de aandacht van Arjen of Jorma komt
Op maandag 25 juni 2001 17:17 schreef nelske het volgende:
Ik zou zeggen: Plaats een feature-request op bugs.topix.nl met een linkje naar dit draadje.
Gegarandeerd dat het dan ooit onder de aandacht van Arjen of Jorma komt
waarom moet er weer zo moeilijk worden gedaan hierover?Op maandag 25 juni 2001 17:20 schreef mbravenboer het volgende:
Hum, zei doen toch niet de layout van GoT?
zodra men het erover eens is dat die lijntjes wegkunnen, moet alleen wat CSS worden aangepast, duurt maar 1 minuut en heeft Topix geen fuck mee te maken
Volgens mij zijn er veel mensen voor dit voorstel. Ik heb nog geeneen negatieve reactie gezien.
Ik vind dat jullie af en toe weleens wat beter naar de users zouden mogen luisteren. Ik probeer al tijden om hier goede content te leveren. Als er dan dergelijke goed bedoelde ideeen worden aangedragen mag je toch wel een serieuze behandeling verwachten.
Het valt mij erg tegen... Ik begrijp dat jullie het druk hebben en daarom een lijntje in de opmaak niet zo relevant vinden, maar een korte reactie van "we zullen er naar kijken" zou toch wel erg prettig zijn.
Ik heb geprobeerd om het netjes uit te drukken. Dit is absoluut niet als flame bedoeld.
of heeft iedereen van de crew iets van, dat kan ik niet beslissen dat laat ik aan iemand aners over??
Er hebben al 3 mods en een HGA gereageerd
Maar het was dus al aangekaart in het Crew Forum (door mij).
"Een serveradmin, voluit een serveradministrator, is dan weer een slavenbeheerder oftewel een slavendrijver" - Rataplan
Als er niet wordt gereageerd is de kans groot dat het het zoveelste voorstel is dat wegzakt... Dat vond ik zonde
Maar ik zie dat het idee is opgepakt. Ik ben benieuwd wat er besloten gaat worden
Thanx voor de reacties.
Gaan de links in de topic list veranderen?