Mijn vraag
Ik ben op zoek naar een manier om internet te krijgen op mijn "nieuwe" adres.
Vandaag gaan wij verhuizen naar een buitengebied. Ons idee is om van 1 boerderij 2 woningen te maken.
We gaan er nu eerst in units naast wonen. We hebben dus geen adres (tijdelijke komt eraan), geen telefoonlijn, geen kabel, etc, etc.
Relevante software en hardware die ik gebruik
Netflix
en ik game wat online. Nu hoef ik echt geen 2 schermen tegelijk op netflix te hebben, en iets trager internet overleef ik wel. Er is glasvezel geplanned, maar dat zou zo nog eens een jaar kunnen duren.... Of twee
Wat ik al gevonden of geprobeerd heb
4G dekking is niet erg hoog, maar ik denk dat ik het in deze hoek moet zoeken.
4g router met een 4g abbo. Robin Mobile was mijn eerste keus, maar deze lijkt het niet op prijs te stellen als je deze in een router gebruikt.
Vraag: 4G is de enigste (betaalbare) optie? Mijn buren hebben een tele2 abo met een heerlijke snelheid... Deze is niet te delen.
Ik ben op zoek naar een manier om internet te krijgen op mijn "nieuwe" adres.
Vandaag gaan wij verhuizen naar een buitengebied. Ons idee is om van 1 boerderij 2 woningen te maken.
We gaan er nu eerst in units naast wonen. We hebben dus geen adres (tijdelijke komt eraan), geen telefoonlijn, geen kabel, etc, etc.
Relevante software en hardware die ik gebruik
Netflix

Wat ik al gevonden of geprobeerd heb
4G dekking is niet erg hoog, maar ik denk dat ik het in deze hoek moet zoeken.
4g router met een 4g abbo. Robin Mobile was mijn eerste keus, maar deze lijkt het niet op prijs te stellen als je deze in een router gebruikt.
Vraag: 4G is de enigste (betaalbare) optie? Mijn buren hebben een tele2 abo met een heerlijke snelheid... Deze is niet te delen.