Vraag

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wommert
  • Registratie: Oktober 2012
  • Laatst online: 28-05 17:00
Hey allemaal,

Ik heb een iPhone waarvan de batterij heel snel leegliep. Dus had ik een nieuwe batterij besteld, en er zelf opnieuw ingezet. De reparatie verliep prima, en nadien startte de iPhone ook netjes op.

De nieuwe batterij had 40%. Na een 2 uur was dit teruggelopen naar 7%. Toen heb ik hem in de oplader gestopt en er ook niet meer uitgehaald. Ik heb hem af en toe gecheckt, en hij laadde gewoon prima op. Voordat ik ging slapen stond hij op 75%, en toen heb ik hem de rest van de nacht door laten laden.

Nu ik vanochtend wakker werd doet de iPhone ineens niks meer. Verschillende kabels, adapters zijn al geprobeerd, zonder resultaat. Als ik hem in de computer stop geeft de computer geen teken van herkenning, dus het ligt volgens mij ook niet puur aan het scherm. Home en power knop zijn al op alle mogelijke manieren ingedrukt.

Jullie enig idee?
Alvast bedankt! ;)

Alle reacties

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RocketKoen
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 23:16
Goede kans dat je een waardeloze batterij hebt gekocht.
Apple verkoopt geen reserve onderdelen. Dus wat je hebt gekocht is namaak of uit een kapotte (of gestolen) telefoon.

Maar aan je probleem te zien is het waarschijnlijk dat er een beschadiging aan de batterij is. Of dat je hem niet goed gemonteerd hebts. Dus maak de telefoon weer open en controleer alles nog 2x.

Volgende keer gewoon door Apple laten maken.

TheS4ndm4n#1919

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pepper92
  • Registratie: Februari 2012
  • Laatst online: 21:05
Gewoon door Apple laten maken? Kan natuurlijk, maar zo'n batterij vervangen is zo moeilijk niet. Je moet inderdaad wel een goede batterij zien te bemachtigen.

Maar idd, even openen en alle connecties controleren. Zit alles goed, dan de oude batterij er terug in en de nieuwe batterij terug naar de verkoper. En volgende keer hopen op meer geluk.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RocketKoen
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 23:16
Dat percentage dat je zag zegt trouwens niets. Je telefoon kan namelijk alleen zien of de batterij vol is of leeg. Alles daartussenin is een berekening op basis van vergaarde data. En met een nieuwe batterij is er nog 0 data.
Dus zelfs als hij niks zou laden, zou het % langzaam omhoog gaan. Ik denk dan ook dat de batterij niet heeft geladen en gewoon leeg is.

TheS4ndm4n#1919

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• frankym
  • Registratie: Juli 2013
  • Laatst online: 26-09-2024
Zoals koen zegt zou het idd goed mogelijk zijn dat de batterij niet goed is,

iPhones kunnen soms nog wel eens moeilijk doen met nieuwe hardware.
Je kan nog testen om de telefoon een reset te geven.

Telefoon aan de lader
Aan/uit+ home (tot Apple logo verschijnt)
Ongeveer 30 sec .

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vincitore
  • Registratie: September 2006
  • Laatst online: 05-08-2021
Inderdaad denk ook een slechte batterij, is gewoon pech gehad.
Nieuwe batterij bestellen en dan daarna eventueel maar kalibreren. Dat scheelt misschien ook al een hoop..

http://www.iculture.nl/tips/batterij-kalibreren-iphone-ipad/

Stats

Pagina: 1