Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 464382

Topicstarter
Ik zit nu al een tijdje met een probleem. Ik moet kiezen tussen de Xiaomi Redmi 3 Pro of de Xiaomi Mi4s . In veel aspecten is de redmi 3 beter maar de Mi4c is 5 inch en dus compacter. Maar het probleem is:

De Redmi is een 5,5 inch en dat lijkt me best wel wat want ik kijk best veel filmpjes en browse wat maar ik hoor veel verschillende verhalen dat 5,5 inch te groot is, hardstikke onhandig mee te nemen, totaal niet past in je broekzak. En aan de andere kant weer dat het totaal geen verschil is met een 5 inch telefoon.

Ik vind het wel belangrijk dat hij in me broekzak kan en dat is nou het probleem. Kunnen jullie je ervaringen achterlaten met een grote telefoon (5,5inch)?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• joep doei
  • Registratie: Juni 2009
  • Laatst online: 17-07 15:14
Ik heb een jiayu S3 en die heeft ook een 5,5 inch scherm. Ik vind het onhandig om hem in mijn broekzak mee te nemen en bovendien ben ik bang dat hij er uit zal vallen. Ik heb dus, heel ouderwets, een hoesje aan mijn broekriem hangen waar de telefoon in zit. En ja, ook dat is soms nog wel onhandig groot, maar het gemak van een 'groot' scherm is mij dat wel waard. Als ik nu naar kleinere telefoons kijk dan lijkt zo'n schermpje maar primitief. Het maakt niet veel verschil met een 5 inch scherm, maar ook de onhandigheid maakt niet veel verschil. Ik zou persoonlijk 5 of 5,5 inch allebei even handig of onhandig vinden en de keuze voor een telefoon van andere factoren laten afhangen (hoewel jouw opties mij allebei prima lijken).

http://serve.infoteur.nl

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Topicstarter
Eigelijk had de titel op "5,5 inch te groot?" moeten zetten. Achja.
joep doei schreef op vrijdag 27 mei 2016 @ 10:48:
Ik heb een jiayu S3 en die heeft ook een 5,5 inch scherm. Ik vind het onhandig om hem in mijn broekzak mee te nemen en bovendien ben ik bang dat hij er uit zal vallen. Ik heb dus, heel ouderwets, een hoesje aan mijn broekriem hangen waar de telefoon in zit. En ja, ook dat is soms nog wel onhandig groot, maar het gemak van een 'groot' scherm is mij dat wel waard. Als ik nu naar kleinere telefoons kijk dan lijkt zo'n schermpje maar primitief. Het maakt niet veel verschil met een 5 inch scherm, maar ook de onhandigheid maakt niet veel verschil. Ik zou persoonlijk 5 of 5,5 inch allebei even handig of onhandig vinden en de keuze voor een telefoon van andere factoren laten afhangen (hoewel jouw opties mij allebei prima lijken).
Bedankt.
Ik kom af van een Samsung S4 (5 inch geloof ik) en die past prima in me broekzak zelfs met hoesje. Dus zou eigelijk niet echt veel verschil zijn? Als 4,99 inch past zou dus 5,5 inch ook wel passen?

Pff het is wel een moeilijke keuze. Jammer dat je ze niet gratis retour kan sturen na even testen zoals in Nederland.

[ Voor 12% gewijzigd door Anoniem: 464382 op 27-05-2016 21:33 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• joep doei
  • Registratie: Juni 2009
  • Laatst online: 17-07 15:14
Je zou de telefoon eens na kunnen bouwen van karton en daar een paar dagen mee rondlopen om te ondervinden of het te groot is.Ik heb ooit eens kant en klare sjablonen voor diverse telefoons gezien, maar ik weet niet meer waar. Maar het is ook eenvoudig zelf te maken.

http://serve.infoteur.nl

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sjakie2001
  • Registratie: Juli 2013
  • Laatst online: 16-04 16:59
Hier een 3D model, veel knutselplezier ;)

http://www.kimovil.com/en...aomi-redmi-note-3-pro.pdf

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Topicstarter
joep doei schreef op zaterdag 28 mei 2016 @ 11:11:
Je zou de telefoon eens na kunnen bouwen van karton en daar een paar dagen mee rondlopen om te ondervinden of het te groot is.Ik heb ooit eens kant en klare sjablonen voor diverse telefoons gezien, maar ik weet niet meer waar. Maar het is ook eenvoudig zelf te maken.
Bedankt beide. Ik zal het proberen!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Veritas
  • Registratie: November 2005
  • Laatst online: 23:32

Veritas

concedo nulli

En, is een 5,5 inch te groot gebleken of niet?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rens-br
  • Registratie: December 2009
  • Laatst online: 19:52

rens-br

Admin IN & Moderator Mobile
Ik verwacht dat de TS na 6 maanden wel een telefoon heeft weten te vinden.
Pagina: 1

Dit topic is gesloten.