Toon posts:

PC Anywhere 10 en ISDN - niet samen?

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Ik draai win2k , PC any 10 en een Eicon diva kaartje.
Ik krijg het niet voor elkaar om een remote aan te leggen via ISDN.
Uitbellen via dial up connection werkt wel gewoon. Sterker nog ik zie aan m'n telefooncentrale dat er in pc anywhere wel degelijk uitgebeld wordt maar de host pakt dat gewoon niet op.

Iemand een idee om dit werkend te krijgen?

Verwijderd

Ik ben een newbie dus niet op mijn idee letten hoor!.

Je kunt natuurlijk allebei inbellen op het internet en vervolgens de IP's uitwisselen. Dan kun je via TCP/IP connecten over het internet.

Ik heb zelf geen ervaring met het configureren van Dail-up spul. Ik ben iets te snel op de kabel gegaan!

Succes

• wizl
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 27-02-2023

wizl

hmmz

Heb je bij allebei de verbindingsitems als device CAPI 2.0 staan? Oh ja, en ik neem aan dat de host staat te wachten op verbinding?

• Roelant
  • Registratie: Januari 2001
  • Niet online
Op maandag 25 juni 2001 13:27 schreef wizl het volgende:
Heb je bij allebei de verbindingsitems als device CAPI 2.0 staan? Oh ja, en ik neem aan dat de host staat te wachten op verbinding?
Da's punt 1.

Als dat zo is: Probeer het gewoon eens vanaf een willekeurige andere lokatie. Kijken of ie het dan wel pakt.

• KillerAce_NL
  • Registratie: Juni 2001
  • Niet online

KillerAce_NL

If it ain't broke...

Updaten en Capi 3.0 nemen, 2 werkte hier ook eerst niet.

Verwijderd

Topicstarter
Capi 3.0 ?

Stomme vraag misschien maar is dat niet adapter afhankelijk? voor m'n Eicon kan ik geen capi 3.0 vinden en voor de host, een Winbond ISDN adapter, zou ik al helemaal niet weten waar.

Ennuh, over internet werken andere hosts wel, maja die werken allemaal met vaste IP's. Deze host zit dan wel aan de kabel maar met een dynamisch IP, ook niet echt makkelijk, want die PC gaat iedere dag uit. Dus ben ik op ISDN aangewezen.
Uiteraard bij beiden capi geselecteerd en de host wacht op verbinding, dat is het niet.

Verwijderd

Topicstarter
Wie O Wie? waar kan ik dan CAPI 3.0 halen?
Pagina: 1