Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien

Nieuwsbrief links werken niet meer in Outlook 2003

Pagina: 1
Acties:

• dash408c
  • Registratie: December 2006
  • Laatst online: 14-10 13:16
Al jaren ben ik geabonneerd op de dagelijkse nieuwsbrief van Tweakers.net. Onder alle systemen, vanaf Windows 2000 met Office 2000 en IE6, tot en met Windows7 met Live Mail12 en IE11, kon ik alle nieuws items aanklikken en lezen in de Internet Explorer.
Nu heb ik Windows10 geinstalleerd met IE11 en Outlook 2003. In de binnen komende E-mail berichten van Tweakers.net kan ik op de nieuws links klikken, maar alleen opent dan IE11 zonder dat het gehele nieuws item wordt weergegeven. :( Kopieren van de nieuws link werkt ook niet in de IE11.

Ook wanneer er een link, naar een website, in een normaal E-mail bericht staat, dan wordt deze link niet geopend in IE11.

Mijn vraag is, hoe is dit op te lossen zodat ik weer op de nieuws link klik en gehele nieuws bericht weer in de IE11 kan lezen??

Mvg, Joop.

• CMD-Snake
  • Registratie: Oktober 2011
  • Laatst online: 13-11-2022
Outlook 2003 en heel Office 2003 is End of Life wat betreft Microsoft. De versie van Windows die ondersteund worden voor Office 2003 waren Windows 2000 SP3, XP en Windows Vista. De kans dat Office 2003 niet correct werkt op Windows 10 is dan ook redelijk aanwezig.

Je kan nog kijken of dit iets te maken heeft met beveiligingsinstellingen, in Office of in Windows.

Alternatief moet je een ander mailprogramma gebruiken. Windows 10 heeft een mail app standaard. Je kan ook Windows Live Mail nog downloaden en er zijn ook tal van andere programma's als Thunderbird.

Eventueel kan je ook je Office versie vernieuwen. Office 365 is een best goede deal voor thuisgebruik en je hebt dan gedurende je abonnement altijd recht op de nieuwste versie van Office.

• MAX3400
  • Registratie: Mei 2003
  • Laatst online: 19:30

MAX3400

XBL: OctagonQontrol

Inderdaad; test eens een ander mailprogramma zoals Windows Mail of Thunderbird en kijk of inline URL's netjes worden geopend in de browser.

Werkt dat wel, dan zou ik eens goed gaan lezen op Technet of/hoe Office 2003 op Windows 10 geconfigureerd kan/moet worden.

Mijn advertenties!!! | Mijn antwoorden zijn vaak niet snowflake-proof

• F_J_K
  • Registratie: Juni 2001
  • Niet online

F_J_K

Moderator CSA/PB

Front verplichte underscores

OL03 is inderdaad te oud om ondersteund te zijn...

Ook is het geen OS, dus ik verplaats je topic van WOS naar CSA.

offtopic:
Je kunt ook dagelijks zelf even Tweakers.net bezoeken. En evt. ook het forum, om mee te denken met anderen :P

'Multiple exclamation marks,' he went on, shaking his head, 'are a sure sign of a diseased mind' (Terry Pratchett, Eric)