Vraag

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Hallo,

Ik heb een vraag. Ik ben toe aan een nieuwe telefoon maar ik ben erg onhandig met telefoons. Ik heb de afgelopen paar jaar bijna 10 telefoon versleten. Op het moment heb ik een Samsung Galaxy Xcover 2. Het fijne is natuurlijk, hij kan praktisch niet kapot. Niet zo fijn: de telefoon vind ik kwalitatief gewoon niet goed genoeg.

De vraag is dus wat een goeie, enigzins stootvaste telefoon is die wel een beetje goeie specs heeft en niet té dik is.

De belangrijkste punten voor mij zijn:

-Robuustheid
-Goeie batterij
-Genoeg opslagruimte (of uitbreidbaar)
-Een redelijke resolutie
-Niet al te sloom

De telefoon moet dus geen echte werktelefoon zijn, maar echt een smartphone die tegen een stootje kan.

Ik zit nu te denken aan een Samsung Galaxy Xcover 3, maar ik ben gewoon nog niet zeker en kan geen goeie alternatieven vinden. Dus heeft iemand misschien goeie voorstellen?

Alvast bedankt

Alle reacties

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MacorgaZ
  • Registratie: Oktober 2005
  • Laatst online: 08-09 19:31
Ik ken de Xcover-serie zo niet, maar ken je de Samsung Active-serie al?
Dat zijn wel erg dure modellen omdat het een soort bouwvakkersversie is van de high-end Galaxy S5/6/7 in plaats van een low-end of medium-end telefoon.

Bambu Lab P1S Combo

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Of je maakt een 'gewone' smartphone robuust.
Mijn zoon heeft een asus zenfone2. Prima telefoon voor een zeer schappelijke prijs (ongeveer EUR200,-) Door hier een robuust hoesje omheen te doen is de telefoon redelijk 'hufterproof'.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• reyals
  • Registratie: Juli 2008
  • Laatst online: 02-09 21:36
Moto x force... Met een onbreekbaar scherm

Samsung Note 4 (Omegarom V4, android 6.0.1) Samsung Galaxy Note 3, Android 5.0 lollipop alexndr devbase (custom rom)/Asus transformer tab TF300T, Katkiss Nougatella 7.1.2

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

LG V10 ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gadgeteer
  • Registratie: Februari 2006
  • Laatst online: 12-09 08:33
Startpost wel gelezen?

@TS:
Iedere telefoon kun je met een goed gekozen hoesje robuust maken. Hierdoor heb je vrije keuze in welk toestel je neemt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• The Wizard
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 12-09 16:11

The Wizard

Moderator Mobile
--> MAA

7090 kWp, 3 subsystemen (20x LG 320 Wp / 3x Canadian Solar 230 Wp)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Met een robuuste cover en een screenprotector van gehard glas, is je smartphone redelijk goed bescherm.
Doe ik met mijn smartphone ook.
Pagina: 1