Vraag

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NoFearCreations
  • Registratie: Augustus 2009
  • Laatst online: 20:54

NoFearCreations

3DPrint the world!

Topicstarter
Heb vandaag een bluetooth fm transmitter ontvangen.

http://www.gearbest.com/car-gadgets/pp_197554.html

Nu werkt het allemaal prima, alleen ben ik niet zo goed te verstaan, omdat ik in de vrachtwagen niet zo dicht op het apparaat zit. Is er een app of manier om het volume van een bleutooth microfoon te verhogen in Android? Volume van het apparaat staat al op z'n hoogst. Heb al even in de engineering mode van mijn Ulefone Be Touch 3 zitten kijken, maar als ik daar iets aanpas bewaard hij het niet. Gok dat ik daarvoor root moet hebben?

---RAWE CEEK!!!---

Beste antwoord (via rens-br op 06-06-2016 09:56)

• NoFearCreations

NoFearCreations

3DPrint the world!

Topicstarter
Heb inmiddels de originele microfoon eraf gesoldeerd, en een oude parrot mic erop gesoldeerd. In combinatie met goede plaatsing van die mic, ben ik nu goed te verstaan.

---RAWE CEEK!!!---

Alle reacties

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rens-br
  • Registratie: December 2009
  • Laatst online: 21:21

rens-br

Admin IN & Moderator Mobile
NoFearCreations schreef op donderdag 26 mei 2016 @ 14:52:
Is er een app of manier om het volume van een bleutooth microfoon te verhogen in Android?
Mocht dit mogelijk zijn, ben ik bang dat het er niet veel beter op wordt. Het versterken van je microfoon is over het algemeen een hardware beperking.
Als je meer gaat versterken, versterk je ook de ruis mee, waardoor je alleen maar slechter te verstaan bent.

Acties:
  • Beste antwoord
  • 0 Henk 'm!

• NoFearCreations

NoFearCreations

3DPrint the world!

Topicstarter
Heb inmiddels de originele microfoon eraf gesoldeerd, en een oude parrot mic erop gesoldeerd. In combinatie met goede plaatsing van die mic, ben ik nu goed te verstaan.

---RAWE CEEK!!!---