Vraag

• skdevil
  • Registratie: Januari 2011
  • Laatst online: 24-01 10:31
Mijn vraag:

Is het (wellicht met een stukje software) mogelijk om zonder te minimizen gebruik te maken van je 2e scherm terwijl je full screen aan het gamen bent?
CrossfireX werkt alleen full screen, bijvoorbeeld in overwatch speelde ik altijd borderless windowed waardoor een simpele alt-tab of windows toets mijn muis los maakte van de game en ik zo naar mijn rechterscherm kon. Dit is niet meer mogelijk gezien crossfire dan niet gebruikt word.

Relevante software en hardware die ik gebruik:
- Overwatch
- R9 380 Crossfire

Wat ik al gevonden of geprobeerd heb:
Vrij weinig gevonden, ook AMD support gevraagd maar zonder resultaat.
Sommige games hebben wel ondersteuning hiervoor (geloof alleen i.v.m mantle)

Alvast bedankt!

Alle reacties

• SAiN ONeZ
  • Registratie: April 2004
  • Laatst online: 27-01 21:25

SAiN ONeZ

Ⅎnll-Ԁɹooɟǝp Ⅎool

Kan je dat 2e scherm niet via de iGPU aansturen? (moet die wel aanwezig zijn, natuurlijk..)

N47h4N|The secret to creativity is knowing how to hide your sources| Dyslexic atheists don't believe in doG! | ˙ʞuɐlq ʇɟǝl ʎllɐuoᴉʇuǝʇuᴉ sɐʍ ǝɔɐds sᴉɥ┴ ®

• skdevil
  • Registratie: Januari 2011
  • Laatst online: 24-01 10:31
SAiN ONeZ schreef op donderdag 26 mei 2016 @ 14:20:
Kan je dat 2e scherm niet via de iGPU aansturen? (moet die wel aanwezig zijn, natuurlijk..)
Hoi,

Bedankt voor je reactie.

Dat zou inderdaad wel kunnen, de aansluiting ervoor heb ik.
In welk opzicht zou dit de oplossing zijn? Ik moet dan alsnog vanuit full screen naar het andere scherm met een toetsenbord combinatie.
Wanneer de game op full screen staat zal hij wederom gaan minimizen niet?

• ParaVince
  • Registratie: Augustus 2015
  • Laatst online: 08-04-2025
Heb zelf ook crossfire gedraaid met 2 beeldschermen, en wat sain onez oppert werkt niet. Heb ik ook geprobeerd om dezelfde rede die jij naar voor brengt. Kan natuurlijk zijn dat ik bepaalde settings niet goed had staan ervoor.
Zelf was ik er na verloop van tijd wel aan gewend dat ik niet met de muis het scherm uit kon en gewoon het spel uit tabte. Helaas werkt dat niet altijd even vlekkenloos.....Ik kijk naar jou bethesda!