Autoradio reageert niet meer. Scherm nog wel.

Pagina: 1
Acties:

Onderwerpen

Vraag

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Hallo allemaal,

Onlangs kwam de VAB mijn auto uit de nood helpen, omdat die niet meer gestart raakte. Zij hebben toen met een externe batterij mijn auto terug in gang gekregen, maar hebben vermoedelijk daarbij mijn autoradio kapot gemaakt, want nadien bleek die niet meer te werken.

Ik kan hem nog opzetten. De eerste keer deed ik dat en drukte ik op een nummertje. Dat kwam vervolgens op het scherm te staan. Zo heb ik toen op 4 nummers gedrukt en die staan nu op het scherm. Tot daar. Verder doet hij niets.

Kan iemand bedenken wat er mis is en hoe dit eventueel opgelost kan worden?

Alvast bedankt,

Tine

Alle reacties

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Galaxis
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 10-09 15:15
Over wat voor radio praten we hier ?

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• FooLsKi
  • Registratie: Augustus 2005
  • Laatst online: 22:42

FooLsKi

Prutz0r 4 Life

Volgens mij moet je dat ene knopje indrukken en daarna die twee andere knopjes.

Ofwel: voorzie ons aub van meer informatie, aangezien we niet helderziend zijn en derhalve niet weten om wat voor autoradio het gaat en evt om wat voor auto.

Hoezo, ik zit je raar aan te kijken? Zo kijk ik altijd! Slijpen is niet nodig, ik prefereer de botte bijl.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fairy
  • Registratie: Januari 2001
  • Niet online

Fairy

13kWp

Je geeft 0 info, maar om toch wat te proberen, trek de accu eens een minuut los?

Of je trekt de zekering van de autoradio er even 5 minuten uit.

Als ie om 4 nummer vraagt kan het ook zijn dat ie om de code vraagt. Moet je die ingeven. Staat vaak in een bijlage bij de manual. Zo'n kaartje.

Niet te vaak fout ingeven, dan gaat ie op slot en is het einde verhaal.

[ Voor 44% gewijzigd door Fairy op 26-05-2016 11:44 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DonJunior
  • Registratie: Februari 2008
  • Laatst online: 07:46
Verwijderd schreef op donderdag 26 mei 2016 @ 11:31:
[..] maar hebben vermoedelijk daarbij mijn autoradio kapot gemaakt, want nadien bleek die niet meer te werken.

Ik kan hem nog opzetten. [..]

[..]
Werkt hij nu wel of niet? Overigens als je al met een externe batterij de radio stuk kan krijgen. Dan zal het hooguit de zekering zijn die naar de mallemoer is. Maar aangezien de radio nog wel gewoon aan gaat is dat niet aan de orde.

Zoal Fairy ook al aangeeft is het hoogstwaarschijnlijk dat de radio is gereset (door het leeg raken van de accu) en hierdoor nu een code verwacht. Dit is een 4-cijferige code die met de aanschaf van de auto overhandigd moet zijn geweest.

Ga inderdaad niet random 4 cijfers in duwen want dan kan je een nieuwe radio kopen straks.

Punt is in ieder geval dat de VAB (geen idee waar dat voor staat overigens) de radio niet 'kapot' heeft gemaakt.

*sowieso

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fantasma7988
  • Registratie: Mei 2013
  • Laatst online: 05-12-2024
VAB is gewoon de pechhulp zoals wij de anwb kennen .
Ja Ts kan nummer 1 tot 4 ingeven ,dit kan haast niet anders als een radio reset zijn .
Lijkt me dat hij even in de gebruiksaanwijzing van de auto moet kijken wat de code is.
Pagina: 1