Ik heb een Samsung Galaxy Tab 10.1 (GT-P7510) liggen waar nog leven in zit maar die op dit moment niet bruikbaar is. Het probleem is dat deze lijkt op te starten maar vervolgens blijft hangen in het startscherm. Ik heb al het een en ander geprobeerd maar zonder resultaat. Vraag me af of hier nog iemand is met een briljant idee zodat mijn zoontje er nog plezier van kan hebben.
De tablet heb ik indertijd voorzien van een Cyanogenmod OS en dit heeft lang probleemloos gewerkt tot het moment dat hij bleef hangen tijdens het starten.
Wat ik al geprobeerd heb:
- Oorspronkelijke en laatste versie van Cyanogenmod (cm-10.1-20140216-NIGHTLY-p4wifi) voor deze tablet gedownload
- Tablet gestart in Clockwork Recovery Mode
- Gekozen voor Wipe data/Factory reset
- Mod geinstalleerd vanaf USB stick
Installatie lijkt goed te gaan maar na de melding "Install from sdcard complete" en een handmatige reboot loopt hij weer vast zoals vanouds.
Iemand nog een idee voor reanimatie?
...
De tablet heb ik indertijd voorzien van een Cyanogenmod OS en dit heeft lang probleemloos gewerkt tot het moment dat hij bleef hangen tijdens het starten.
Wat ik al geprobeerd heb:
- Oorspronkelijke en laatste versie van Cyanogenmod (cm-10.1-20140216-NIGHTLY-p4wifi) voor deze tablet gedownload
- Tablet gestart in Clockwork Recovery Mode
- Gekozen voor Wipe data/Factory reset
- Mod geinstalleerd vanaf USB stick
Installatie lijkt goed te gaan maar na de melding "Install from sdcard complete" en een handmatige reboot loopt hij weer vast zoals vanouds.
Iemand nog een idee voor reanimatie?
...