Black Friday = Pricewatch Bekijk onze selectie van de beste Black Friday-deals en voorkom een miskoop.

Vraag

Verwijderd

Topicstarter
He, hallo,

Ik wil graag een Iphone SE kopen in New York. Probleem is dat alleen model A1662 beschikbaar is en ik het Sprint/EU model nergens kan vinden (de A1723). Verschil voor LTE bands lijkt vooral te zijn dat de A1662 de 7 (2600 MHz) Band mist (http://www.apple.com/iphone/LTE/#iphone-se).

Kan iemand mij met de volgende vragen helpen?
1. Klopt mijn conclusie of zijn er nog meer verschillen op het gebied van frequenties waar je in NL last van hebt?
2. Wat is de impact van het missen van de 7 Band? Woon zelf in de randstad dus bereik zou wat mij geen probleem zijn; wil alleen wel zeker weten dat dat dan het enige is.

Dank voor jullie hulp!

Bill

Alle reacties

• gambieter
  • Registratie: Oktober 2006
  • Niet online

gambieter

Just me & my cat

Het Shopping Forum is niet bedoeld voor aankoopadviesvragen.

Ik verplaats het naar het Mobiele Aankoop Advies forum, maar je bent bij lange na niet de eerste die deze vraag stelt. Laat svp wel zien wat je zelf hebt gedaan en gebruik de zoekfunctie, dit is geen helpdesk :)

I had a decent lunch, and I'm feeling quite amiable. That's why you're still alive.

Verwijderd

Topicstarter
Dank voor het verplaatsen. De reden dat ik de vraag stel is omdat het forum A. geen eenduidig antwoord geeft en B. niet specifiek voor de 5SE. Maar prima, iig bedankt voor het verplaatsen.

• johnkeates
  • Registratie: Februari 2008
  • Laatst online: 04-07 16:30
Het heeft geen zin om er daar een te kopen. Qua kosten maakt het aan het eind van de rit bar weinig uit, en er is een kansje dat er (terwijl het geen probleem zou moeten zijn) geen global support op zit als je hem grijs importeert, dat er country-specific firmware op komt (bijv. dat het camerageluid niet uit kan en de volumelimiet anders staat dan je gewend bent), en dat sommige baseband frequenties anders zijn.

In theorie zou het allemaal lekker universeel moeten zijn, in de praktijk valt dat soms tegen en is er toch nog een verschil. De frequenties die je noemt zijn een van de grotere verschillen waar je het eigenlijk niet op moet gokken.