Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien
Toon posts:

HP EliteBook 8570w - Verkopen?

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Hoi,

ik denk erover na om mijn HP EliteBook 8570w te verkopen en zou graag willen weten, wat ik voor deze laptop nog wel zou krijgen.
Het is de Laptop van de TU Delft van de zomer 2012, ik heb hem sinds september 2012 en inmiddels zijn er ook wat upgrades bijgekomen. De Laptop heeft de volgende specs:

Intel Core i7-3610QM @ 2.3 GHz
Geheugen 16 GB @ 1600 MHz
NVIDIA Quadro K1000M 1GB
Samsung EVO 840 256 GB SSD en Hitachi 500 GB 7200rpm
Windows 10 Pro 64-Bit
Batterij-Looptijd is nog ongeveer 1:30 uur - was nooit veel langer
Display: 15.6", 1920x1080, non-glare

Als jullie nog meer info bruiken laat maar weten.

Mijn vraag dus, wat zou deze laptop nog waard zijn en hoe veel kan ik ervoor vragen?

Alvast bedankt!

Groeten

Ben

• MichaelvD
  • Registratie: December 2013
  • Laatst online: 23-10 09:46
Lees LAA beleid even door daar staat onderaan vermeld :

Wat is mijn laptop waard?
Een interessante vraag als je iets wil verkopen natuurlijk! Vroeger was hier een centraal op topic voor, Het nieuwe 'hoeveel is dit nog waard' topic - deel 5, maar na herhaaldelijke overtredingen van de gestelde regels is dit sindsdien niet meer toegestaan op het forum. Om toch een idee te krijgen wat laptop nog waard is kan je de Howto: prijsbepaling (oude) hardware doornemen. Andere bronnen die waardevolle informatie kunnen opleveren zijn onze eigen V&A, Marktplaats, e-bay en andere verkoopkanalen.

• NSG
  • Registratie: April 2009
  • Laatst online: 23:20

NSG

Je weet niks!

Zoek in de pricewatch/marktplaats/speurders/etc. naar een soortgelijke of als het mee zit dezelfde laptop. Vervolgens kan je uit de vraagprijzen, maar ook voornamelijk de biedingen antwoord krijgen op je vraag.