Ik heb eerst de search geprobeerd maar niemand had hier iets over gezegd. Ik heb een k7t-pro mobo, en nu 128 mb ram, laatst dacht ik ik stop er 64 mb bij, resultaat vastlopers in alle programa's. Het was allebei 133 mhz, en ik heb het in verschillende dimm's geprobeerd, maar dat maakte allemaal niet uit. Weet iemand hoe dit kan komen? Ik had gelezen dat de k7t-pro zijn ram anders zoe aanspreken of zoiets, is dit waar? Want nu wil ik er 128 bij zetten.
Als ik dit progje download en ik run het zegt ie dat er maar 64 mb geheugen is, terwijl windows, mem in true dos, em memtes allen 128 zeggen. En ramesize zegt dat er 127 mb inzit ? NOU SNAP IK ER GEEN JOTA MEER VAN, is dit geheugen gewoon gaar?
ftp://ftp.heise.de/pub/ct/ctsi/ctbios15.zip
1 van die reepjes is gewoon bagger.
dat is juist het minst waarschijnlijke. het kan heel goed zijn dat beide reepjes gewoon goed zijn maar dat ze niet goed samenwerken. bekend euvel van geheugen in het algemeen dat het soms niet wil samenwerken als het van een ander merk is enz. probeer ze eens 1 voor 1 en kijk of er dan nog vastlopers zijn.1 van die reepjes is gewoon bagger.
k, dat werkte, nou ja , dan moet ik maar deze apart aan iemand slijten en nieuwe kopen
Pagina: 1