Twee Tweakers opgelicht (incl. mijzelf)

Pagina: 1
Acties:

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Speedway4
  • Registratie: Februari 2008
  • Laatst online: 11-09 17:20
Dag,

Bvd voor het lezen. Ik heb dit bericht ook via de mail naar VA@Tweakers.net gestuurt maar geen reactie gehad.

Ik en een andere Tweaker zijn opgelicht door de volgende "Tweaker":
[Verwijderde gebruiker]

Kasper bood geheugen aan, had al twee maal een 100% feedback in V&A. Beide van Tweakers met respectable V&A feedback. Politie rekeningnummer check gedaan en er was geen melding gedaan van het rekeningnummer.
Voor mij genoeg reden om het geld over te maken (€23.50), het pakketje zou direct verzonden worden (9-10.05.2016). Die vrijdag 13.05.2016 nog een bericht gekregen dat Kasper voor werk in het buitenand zat en daarom niet had kunnen verzenden en het pakketje direct op de post zou gaan.
Sindsdien niets meer gehoord. Diezelfde zondag verscheen er gek genoeg wel nog een positieve feedback op zijn V&A, Kasper had een Raspberry Pi verkocht aan de volgende user:
gielie

Nu is het exact twee weke later en heb ik al 11 dagen geen bericht meer gehad.
De volgende Tweaker heeft exact dezelfde ervaring als ik en heeft ook hetzelfde geheugen overgenomen... niets ontvangen uiteraard. Rare zaak.
Terrier529

Ik hoor graag wat jullie er van denken :)

- Beide genoemde Tweakers zijn op de hoogte van dit topic.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Terrier529
  • Registratie: Augustus 2006
  • Laatst online: 30-09 14:09
Tsja, inderdaad voor mij exact dezelfde negatieve ervaring met kasperrr

Na in eerste instantie snelle reactie, tot een deal gekomen. Kapserrr had inmiddels een paar positieve beoordelingen dus geen vuiltje aan de lucht denk je dan.
Maar toen het geld was overgemaakt, bleef het verdacht stil, ook bij mij werd vrijdag de 13e gemeld dat hij wegens drukke werkzaamheden nog niet aan verzending was toegekomen, maar dat het nu echt was verstuurd, en het zou de volgende dag wel aankomen.
Maar goed tot op de dag van vandaag geen geheugen gehad.

Blijkbaar is dit dus een ordinaire oplichter.

Heb wel eens een slecht lopende deal gehad, maar nog niet eerder ben ik op tweakers besodemieterd, en het voelt niet echt lekker.

Heb overigens ook melding hier op tweakers gedaan, maar net als de topicstarter, nog geen antwoordt gehad.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• gielie
  • Registratie: September 2005
  • Laatst online: 23:13
Tja zoals speedway aangeeft heb ik een goede ervaring met deze tweaker. Goeie prijs voor een pi 2. Ik heb ook getwijfeld of ik geld aan hem zou overmaken gezien zijn korte registratie tijd. Maar het contact was goed en snel. Ik dacht voor 25 euro wil ik het risico wel lopen. Dat pakte goed uit. Na ontvangst ook nog contact gehad via de dm.

Ik vind het gek dat hij nu voor 20 euro 2 mensen heeft opgelicht, ik hoop dat er iets anders aan de hand is en dat het alsnog opgelost wordt.

Dus als je dit leest, neem even contact op en los het op.

"Death smiles at us all, all a man can do is smile back." - Maximus Decimus Meridius

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Terrier529
  • Registratie: Augustus 2006
  • Laatst online: 30-09 14:09
Vooralsnog hebben alleen Speedway4, en ondergetekende hun ervaringen naar buiten gebracht, maar wellicht zijn er op dit moment nog meer tweakers die op hetzelfde geheugen zitten te wachten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Marly
  • Registratie: Mei 2008
  • Laatst online: 29-05-2021
Vind het toch vreemd, zowel op ebay, als ook hier, is 't weleens gebeurd, dat iemand enkele goedkope spullen netjes verkocht, om wat goede feedback te ontvangen, waarna hij vervolgens met een duur artikel zijn slag sloeg.
Maar twee artikelen van rond € 20 correct verkopen, en dan mensen oplichten voor eveneens 'slechts' € 20?

Hoop, dat er iets anders aan de hand is, en dat 't nog goed komt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Speedway4
  • Registratie: Februari 2008
  • Laatst online: 11-09 17:20
Ja zo denk ik er ook over. Voor die €40 zoveel moeite doen...

Ik ga morgen maar eens uitzoeken of zijn naam wel klopt.
Etc.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Microkid
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 22:42

Microkid

Frontpage Admin / Moderator PW/VA

Smile

Dicht. Graag dit eerst even met de admins te bespreken. Het gevolg van dergelijke topics is dat iedereen een mening heeft en zich ermee wil bemoeien. Daarnaast is oplichting niet bewezen, dus laten we geen voorbarige conclusies trekken.

[ Voor 22% gewijzigd door Microkid op 26-05-2016 21:08 ]

4800Wp zonnestroom met Enphase
Life's a waste of time. Time's a waste of life. Get wasted all the time and you'll have the time of your life.

Pagina: 1