Wat ga je met je laptop doen (welke programma's wil je gebruiken)?
Hij zal voornamelijk op mijn kamer staan voor huiswerk en een aantal lichte games.(CSGO, LoL etc.)
Hiernaast wil ik hem ook ongeveer 1 keertje per week mee naar school nemen voor mijn studie waar programma's zoals Matlab, Stata etc. gebruikt zullen worden.
Wat mag je laptop gaan kosten?
€700-800
Ik wil eigenlijk wel in de toekomst wat zwaardere spellen gaan spelen(GTA, Battlefield enz.), daarom wil ik eigenlijk ook een redelijk "future-proof" laptop kopen.
Ben je van plan je laptop veel met je mee te slepen? (gewicht, accuduur, grootte etc)
Zoals ik al zei, ongeveer eenmaal per week dus daarom wil ik niet teveel aandacht besteden aan gewicht ed.
Heb je nog bepaalde voorkeuren? Waarom?
ACER Aspire V5-591G-58Z3
MSI GP62 2QE-242NL - Gaming Laptop
Zijn deze laptops geschikt voor mijn eisen?
Ben zelf helaas niet echt iemand met heel veel (computer)verstand dus hulp is welkom.
Bij voorbaat dank
Hij zal voornamelijk op mijn kamer staan voor huiswerk en een aantal lichte games.(CSGO, LoL etc.)
Hiernaast wil ik hem ook ongeveer 1 keertje per week mee naar school nemen voor mijn studie waar programma's zoals Matlab, Stata etc. gebruikt zullen worden.
Wat mag je laptop gaan kosten?
€700-800
Ik wil eigenlijk wel in de toekomst wat zwaardere spellen gaan spelen(GTA, Battlefield enz.), daarom wil ik eigenlijk ook een redelijk "future-proof" laptop kopen.
Ben je van plan je laptop veel met je mee te slepen? (gewicht, accuduur, grootte etc)
Zoals ik al zei, ongeveer eenmaal per week dus daarom wil ik niet teveel aandacht besteden aan gewicht ed.
Heb je nog bepaalde voorkeuren? Waarom?
- ~15-16 Inch full HD beeldscherm
- Geen SSD omdat ik die recent al eentje heb aangeschaft, zou fijn zijn als er ruimte is om deze erbij te zetten, maar de HDD vervangen kan ook.
- Fatsoenlijke GPU
- Studentenkorting oid is altijd welkom
ACER Aspire V5-591G-58Z3
MSI GP62 2QE-242NL - Gaming Laptop
Zijn deze laptops geschikt voor mijn eisen?
Ben zelf helaas niet echt iemand met heel veel (computer)verstand dus hulp is welkom.
Bij voorbaat dank