GoT iCTF server

Pagina: 1
Acties:

• Boomrups
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 15-10 12:08
Ik weet dat GoT verscheidene gameservers heeft, maar hebben ze ook een iCTF server?
Als dit niet het geval is dan is dit misschien een ideetje voor de nabije toekomst?

Ik speel al zo'n anderhalf jaar UT online en ik zie het aantal spelers online steeds afnemen. Ik ben ook al aardig wat topics in de search tegengekomen waarin word geklaagd dat er zo weinig mensen op de GoT servers komen....
Maar het Instagib CTF wereldje groeit en bloeit!
Vandaar dat ik me daar dus nu volledig op heb geworpen...
Ik denk dat een GoT iCTF server aardig zou zijn voor alle Instagibbers onder onze Community..

Wat denken jullie dervan? En dan vooral de Adjes...

• ACM
  • Registratie: Januari 2000
  • Niet online

ACM

Software Architect

Werkt hier

Wat is iCTF ? :)

En wat is de relatie met GoT verder?

• Onno
  • Registratie: Juni 1999
  • Niet online
Op maandag 25 juni 2001 01:01 schreef ACM het volgende:
Wat is iCTF ? :)
Instagib Capture The Flag? UT spelvariant + type? :)

• ACM
  • Niet online

ACM

Software Architect

Werkt hier

Op maandag 25 juni 2001 01:03 schreef Onno het volgende:
Instagib Capture The Flag? UT spelvariant + type? :)
Kun je nagaan hoe weinig ik het speel ;)
* ACM speelt hooguit CS en dat dan niet bij GoT

• Wouter Tinus
  • Registratie: Oktober 1999
  • Niet online

Wouter Tinus

Whee!

Lijkt me een goed idee. Facing Worlds = 8-)

Maar voor de duidelijkheid: de adjes van Tweakers.net/GoT hebben niet zoveel te vertellen over de gameserver, die is eigendom van een paar andere mensen en wordt ook door die personen beheerd.

Professioneel Hyves-weigeraar

• Boomrups
Wat heeft CS met GoT te maken?
Maar toch heeft GoT een Counterstrike server (tenminste, dat dacht ik wel)
het lijkt me gewoon kewl om op een server van GoT mijn favo spel te kunnen spelen

en btw probeer Instagib Capture the Flag maar es, is echt wreed

w00t!

• ACM
  • Niet online

ACM

Software Architect

Werkt hier

Eerlijk gezegd, heeft GoT ook niks te maken met die CS-servers...

Toevallig hadden die jongens van die strikerz bak oid, nogal goede contacten (en er zal wel van alles, net op het goede moment gebeurd zijn) met de t.net/got-crew voor zover ik begrepen heb.

• IceStorm
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 02-12 22:16

IceStorm

This place is GoT-like!!!

Ik zal me er even lichtelijk tegenaan gaan bemoeien ;)

GoT/T.net heeft zelf GEEN gameservers. FireFox (T.net oudgediende lijkt me een redelijk omschrijving ;) ) heeft samen met Arrayage Strikerz.net opgericht. Dit 'bedrijfje' heeft een gameserver waar ze meerdere CS-servers op runnen.
Dit heeft op zich dus NIKS met GoT te maken. De clan heet echter wel [GoT] simpelweg omdat de meeste members WEL weer van GoT afkomen (ja ja het blijft makkelijk :P ).

Veel GoT-ters spelen dus CS op de Strikerz.net servers. Deze servers hangen overigens naast de webservers van T.net dus er is wel 'enige' connectie maar het is eigenlijk meer een vriendendienst.

En voor zover ik weet houdt Firefox alleen maar van CS dus ik gok dat er niet snel andere gameservers bij komen.

Oftewel Strikerz.net servers zijn dus GEEN servers van GoT maar gewoon servers waar vaak mensen van GoT zitten ;)

• witchdoc
  • Registratie: Juni 2000
  • Laatst online: 02-12 17:26
icestorm: en als een vriendelijke tweaker nu eens vriendelijk vraagt of zijn gameserver niet bij in het rack mag?
Wat voor een ander BEDRIJF (?) kan moet voor een tweaker die iets voor z'n medetweakers wil doen ook kunnen dacht ik zo.

Wie beslist hier over eigenlijk? Floris? Kees? Femme?

• IceStorm

IceStorm

Poohbeer, dat weet ik voor de rest niet zo goed eigenlijk ;)
Ik denk dat serieuze voorstellen best naar Floris/Daniel kunnen maar wie er echt over beslist, geen idee.

Ja sorry, de term bedrijf voor Strikerz.net is niet helemaal 'juist'.. Maar ik weet even niks beters.

Verwijderd

Op maandag 25 juni 2001 12:59 schreef poohbeer het volgende:
icestorm: en als een vriendelijke tweaker nu eens vriendelijk vraagt of zijn gameserver niet bij in het rack mag?
Bekijk vooral eens de geschiedenis van FireFox/Reinder en wat hij betekend heeft voor t.net vanaf het prille begin.
Niet zo heel erg vreemd toch, dat hij zo'n bedankje krijgt? Hij is immers een van de personen die er mede voor gezorgd heeft dat tweakers.net kon uitgroeien tot wat het is nu. :)

• Boomrups
Owke, dus ik zal ff bij Floris moeten slijmen :P

Nee, ik wou niet moeilijk gaan doen, maar ik dacht dat als er GoT gameservers waren, dat men misschien wel zo aardig zou zijn om een iCTF servertje erbij te pleuren. Maargoed, dat word em dus niet :'(

Case Closed!

Verwijderd

graag lijkt me geweldig...

ken ik me eens bewijzen tegenover echte gametweakers ;)

• IceStorm

IceStorm

Op dinsdag 26 juni 2001 14:05 schreef Xtentic het volgende:
graag lijkt me geweldig...
ken ik me eens bewijzen tegenover echte gametweakers ;)
Heb jij het bovenstaande stuk uberhaupt doorgenomen :?

• Daniel
  • Registratie: Juli 1999
  • Laatst online: 08:15

Daniel

Kapitein NCC-1701
Voor zover ik weet is er op de huidige server geen capactiteit over om meer games te draaien.

Oftewel: iCTF zou kunnen, maar dan zou UT eraf moeten. Overigens is die beslissing volledig aan Firefox en consorten.
Kijk voor contactinfo even op www.strikerz.net of ga rondhangen op hun forum :)

Strikerz staat overigens zakelijk gezien helemaal los van T.net/GoT. Ze hebben apart een overeenkomst met Trueserver voor de hosting. Wij hebben dus helemaal niks te vertellen over wat Strikerz doet :)

• IceStorm

IceStorm

FireFox die een CS server voor een UT/iCTF server inruilt, het lijkt MIJ sterk :P
Pagina: 1