Beste Tweakers,
Ik ben van plan om mijn eerste pc te bouwen, en hoop dat jullie wat feedback kunnen geven.
Wat wil je doen met je nieuwe systeem?
Ik ga er vooral op gamen, Ook zwaardere spellen zoals bijv. witcher 3 en gta V op high settings. Verder gewoon youtube, twitch en dat soort dingen.
Wat mag het systeem gaan kosten?
Ik wil sowieso de GTX 1070 kopen wanneer die beschikbaar is, daarnaast hoop ik ongeveer 650 euro uit te geven.
Zijn er componenten of randapparatuur die je al hebt en mee wil nemen naar je nieuwe systeem?
Ik heb alleen randapparatuur en windows, verder neem ik geen componenten mee.
Wat denk je allemaal nodig te hebben?
Ik ben pas recent over pc onderdelen gaan leren dus ik weet het niet zeker. Alle feedback wordt gewaardeerd.
Heb je nog bepaalde (merk)voorkeuren?
De GTX 1070, verder heb ik geen voorkeuren.
Heb je nog bepaalde eisen/wensen?
Liefst niet te luid, maar hij hoeft niet muisstil te zijn. Grootte en looks maken mij verder niets uit.
Ga je overklokken?
nope.
Wat verwacht je van ons?
[/i]Ik heb zelf al wat research gedaan, maar misschien hebben jullie nog tips of alternatieven.[/i]
Alvast bedankt
Ik ben van plan om mijn eerste pc te bouwen, en hoop dat jullie wat feedback kunnen geven.
Wat wil je doen met je nieuwe systeem?
Ik ga er vooral op gamen, Ook zwaardere spellen zoals bijv. witcher 3 en gta V op high settings. Verder gewoon youtube, twitch en dat soort dingen.
Wat mag het systeem gaan kosten?
Ik wil sowieso de GTX 1070 kopen wanneer die beschikbaar is, daarnaast hoop ik ongeveer 650 euro uit te geven.
Zijn er componenten of randapparatuur die je al hebt en mee wil nemen naar je nieuwe systeem?
Ik heb alleen randapparatuur en windows, verder neem ik geen componenten mee.
Wat denk je allemaal nodig te hebben?
Ik ben pas recent over pc onderdelen gaan leren dus ik weet het niet zeker. Alle feedback wordt gewaardeerd.
Heb je nog bepaalde (merk)voorkeuren?
De GTX 1070, verder heb ik geen voorkeuren.
Heb je nog bepaalde eisen/wensen?
Liefst niet te luid, maar hij hoeft niet muisstil te zijn. Grootte en looks maken mij verder niets uit.
Ga je overklokken?
nope.
Wat verwacht je van ons?
[/i]Ik heb zelf al wat research gedaan, maar misschien hebben jullie nog tips of alternatieven.[/i]
| # | Product | Prijs | Subtotaal |
| 1 | Intel Core i5-6400 Boxed | € 177,- | € 177,- |
| 1 | Gigabyte GA-B150-HD3P | € 84,95 | € 84,95 |
| 1 | Nvidia GeForce GTX 1070 | € 0,- | € 0,- |
| 1 | Hitachi Travelstar 5K1000, 1TB | € 51,54 | € 51,54 |
| 1 | NZXT S340 Zwart | € 64,95 | € 64,95 |
| 1 | Crucial CT2K8G4DFD8213 | € 51,95 | € 51,95 |
| 1 | Cooler Master GM G450M | € 51,95 | € 51,95 |
| 1 | Samsung 850 EVO 500GB | € 137,95 | € 137,95 |
| Bekijk collectie Importeer producten | Totaal | € 620,29 | |
Alvast bedankt