Toon posts:

De nieuwe Digital Technics draaitafel

Pagina: 1
Acties:
  • 131 views sinds 30-01-2008
  • Reageer

Verwijderd

Topicstarter
Wat vind iedereen van die nieuwe technics draaitafel, waarbij je gewoon het aantal bpm invult en dat de technics dan beide platen automatisch syncen, vinden jullie dit 'valsspelen' of errug handig?

[bron: www.dogsonacid.com > drum and bass messageboard]

• Bigs
  • Registratie: Mei 2000
  • Niet online
Tis een beetje valsspelen, maar wel vet handig (bespaart best wel wat tijd).

Verwijderd

Topicstarter
Ja, maar alleen als je 4/4 beats mixed heb je er wat aan. Alles met een breakbeat [zoals hiphop en 2step] kan ie niet syncen :)

Verwijderd

? nog nooit van gehoord, heb je toevallig een link?

Verwijderd

Topicstarter
nee, is erg nieuw. geen gerucht ofzo. Maar ik las het op dogsonacid messageboard, HET msgboard voor producers en djs in de DNB scene. Zodra ik een link heb zal ik m posten..

Verwijderd

ik kan het niet vinden op D.O.A. :(

• R2D2
  • Registratie: Mei 2001
  • Niet online
Je mag jezelf geen DJ noemen als je zulk soort dingen nodig hebt. Das mijn mening

Dan kun je net zo goed de pc laten mixen o.i.d (je hebt ook zo'n pioneer cd speler die dat kan en die mixt ze daarna nog coor je over ook)

iRacing profiel | Sim-Racer.nl

Verwijderd

true...ik denk niet eens dat het goed zou kunnen werken

• Hiddo
  • Registratie: Juli 2000
  • Laatst online: 23:49
Gewoon een tijdje goed oefenen en je hebt dit helemaal niet nodig! Beatmixen is absoluut niet het moeilijkste van het mixen, elke boerenlul kan dat leren! Het moeilijkste is de platenkeuze en vooral de interactie met het publiek. En dat kan een paltenspeler dus niet, dat moet je echt zelf doen.

Bovendien vraag ik me af in hoeverre dit goed werkt, heb wel eens mengpanelen met beatcounters gezien, maar zodra er een stukje breakbeat, wat tromgeroffel of even helemaal geen beat in zit, raakt dat ding totaal de weg kwijt!

Verwijderd

:)
in het jaar 2100 komt er vast een technics uit met een camera en microfoon, die kan zien hoe het publiek reageert, en aan de hand daarvan pakt een titanium grijparm een plaat uit de bak en beatmatched en cued hem volledig automatisch! Wauw!

• Prozaq
  • Registratie: Juni 2000
  • Laatst online: 06-08 13:03
Leuke casemod Mries! :)

• R2D2
  • Registratie: Mei 2001
  • Niet online
En dan kunnen wij lekker bij de vriendin het bed in kruipen en een filmpje gaan kijken op zaterdagavond................ Oei das naar en nu maar hopen dat die platenspeler er nooit komt ;)

iRacing profiel | Sim-Racer.nl

Pagina: 1