Inconsistentie mbt clones

Pagina: 1
Acties:

• RvdH
  • Registratie: Juni 1999
  • Laatst online: 04-02 14:45

RvdH

Uitvinder van RickRAID

Topicstarter
't Is wel duidelijk inmiddels dat er een harde anti-clone policy gevoerd wordt, clones worden vrijwel altijd gebanned. Maar waarom dan deze regel?
Je bent momenteel ingelogd als RickJansen, als je onder een ander account wil posten kan je dat hier doen.
Beetje vreemd, niet? :)

• Kees
  • Registratie: Juni 1999
  • Laatst online: 14:01

Kees

Serveradmin / BOFH / DoC
ROFL :D

"Een serveradmin, voluit een serveradministrator, is dan weer een slavenbeheerder oftewel een slavendrijver" - Rataplan

Verwijderd

Vaders/broertjes/zusjes op de zelfde pc misschien?

Of vergeten uit te loggen op school... :P

• Dutchman!
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 15:14
Alleen jammer dat dit exacte topic (qua boodschap, met de desbetreffende regel vermeld) al een keer eerder is langsgekomen. Iets veranderd sindsdien? Nope :) Beter is misschien iets als "is dit niet jouw account click dan hier"

We spend our years as a tale that is told

• Duur!
  • Registratie: Januari 2001
  • Niet online

Duur!

m'n ondertitel is zoek

Wat dacht je van je zit met een vriend(in) achter een computer alle twee te lezen, en je wilt allebei in één thread een woordje mee spreken....

Dan is ie toch wel handig hoor!

[edit: een paar waren weer eens sneller, en ik heb nogwel m'n best op snel typen gedaan]

©GO - Respect verdien je niet door een status die je hebt, maar door het gedrag wat je laat zien.

Verwijderd

Op maandag 25 juni 2001 00:46 schreef Duur het volgende:
Wat dacht je van je zit met een vriend(in) achter een computer alle twee te lezen, en je wilt allebei in één thread een woordje mee spreken....

[edit: een paar waren weer eens sneller, en ik heb nogwel m'n best op snel typen gedaan]
sneller nieuwe topics zoeken dan >:)

ach, als ik bij een vriend zit, knoop ik gewoon mn lap aan zn netwerk, wel zo gemakkelijk :)

• Duur!
  • Registratie: Januari 2001
  • Niet online

Duur!

m'n ondertitel is zoek

Op maandag 25 juni 2001 00:48 schreef MREn het volgende:
sneller nieuwe topics zoeken dan >:)

ach, als ik bij een vriend zit, knoop ik gewoon mn lap aan zn netwerk, wel zo gemakkelijk :)
De Ctrl en R toetsen zijn al bijna kaal....

En niet iedereen heeft een voldoende nieuwe lap voor knoopwerk. En zeker niet iedereen heeft een netwerk liggen, waar ook nog bruikbare poorten op vrij zijn.

©GO - Respect verdien je niet door een status die je hebt, maar door het gedrag wat je laat zien.

• Grrrrrene
  • Registratie: Mei 2000
  • Niet online
Op maandag 25 juni 2001 00:46 schreef Duur het volgende:

Psies, als je mij checkt ben ik ook een clone van xfile, of beter: xfile is een clone van mij :P

Imitation is the sincerest form of flattery
Stressed is desserts spelled backwards

Verwijderd

Whehe, heb ik het weer goed voor mekaar, 'k heb altijd het zelfde IP, of ik mn lap nu thuis gebruik of bij een studiegenoot aan 't netwerk :)

• Wouter!
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 02-12 09:07
Op maandag 25 juni 2001 02:05 schreef MREn het volgende:
Whehe, heb ik het weer goed voor mekaar, 'k heb altijd het zelfde IP, of ik mn lap nu thuis gebruik of bij een studiegenoot aan 't netwerk :)
Hûh? Hoe dat dan? Als je op Internet surft dan wordt toch het IP van de server gebruikt? En niet die van je client (laptop) :?

(of zoiets ... ik kan op dit tijdstip niet helemaal de goede woorden vinden |:( )

Verwijderd

simpel: onze (sub)netwerken hebben geen servers :)

• Wouter!
Op de UT bedoel je :? ... maar bij een studiegenoot toch wel??

Verwijderd

nee hoor, IP staat bij al mijn pc's gekoppeld aan de NIC-ID-code. Internet gaat dus bij mij en bij mijn studiegenoot rechtstreeks naar de hub, en daar hangen alle pc's aan.

Als ik dan met mijn lap daar aan kom, meldt die zich aan op het netwerk met een geregistreerde nic, waardoor hij automatisch het zelfde IP als anders toegewezen krijgt, as easy as that :)

Als ik dus de nic uit mijn desktop in een andere pc zou stoppen zou die het IP krijgen dat ik nu heb, snappie?

• Wouter!
Ah ja ... maar ik vergelijk het ook teveel met @Home hier thuis denk ik. Daar kan dat dus niet omdat je maar één IP krijgt (of nog één met bijbetaling). Je kunt dus niet zomaar een HUB plaatsen, maar moet met een router werken ... en dus met één IP voor Internet.

Verwijderd

Ach, ik ook op het @home netwerk hoor, alleen dan met wat extra's (campusnet toegang :9~ en dat voor 42/maand >:)
Pagina: 1