Beste Tweakers.
Kort geleden heb ik voor een Sony Vaio een upgrade setje gekocht.
Dit bestond uit een Corsair Force LE SSD en een setje van 2x 4GB Corsair werkgeheugen.
De SSD werkte direct, helaas zodra ik dit nieuwe geheugen plaatste ging de laptop wel aan maar bleef het scherm zwart, alleen het powerledje ging branden zonder piepjes, ook met 1 module werkte de laptop niet.
Ik had dit geheugen gekocht omdat de processor tot 1066MHZ DDR3 ondersteunde.
Inmiddels heb ik dit geheugensetje retour gestuurd naar de winkel, dus ben ik weer opzoek naar een nieuw setje van 2x4GB werkgeheugen.
Ik heb het laatste bios op de laptop gezet, helaas mocht dit niet werken.
Ook heb ik nog gezocht op Google, ergens op een forum wordt vermeld dat dit bestelde geheugen voor Macbooks zou zijn, maar dit weet ik niet zeker.
Zou de Sony Vaio misschien niet overweg kunnen met Corsair geheugen, of had ik per ongeluk toch Macbook geheugen gekocht ?
Laptop model :
pricewatch: Sony Vaio VPCCW1S1E/W Wit
Bestelde geheugen :
pricewatch: Corsair 8GB DDR3 SODIMM Memory kit, 1066MHz
Ik hoop dat iemand mij wat verder kan helpen met dit probleem.
Kort geleden heb ik voor een Sony Vaio een upgrade setje gekocht.
Dit bestond uit een Corsair Force LE SSD en een setje van 2x 4GB Corsair werkgeheugen.
De SSD werkte direct, helaas zodra ik dit nieuwe geheugen plaatste ging de laptop wel aan maar bleef het scherm zwart, alleen het powerledje ging branden zonder piepjes, ook met 1 module werkte de laptop niet.
Ik had dit geheugen gekocht omdat de processor tot 1066MHZ DDR3 ondersteunde.
Inmiddels heb ik dit geheugensetje retour gestuurd naar de winkel, dus ben ik weer opzoek naar een nieuw setje van 2x4GB werkgeheugen.
Ik heb het laatste bios op de laptop gezet, helaas mocht dit niet werken.
Ook heb ik nog gezocht op Google, ergens op een forum wordt vermeld dat dit bestelde geheugen voor Macbooks zou zijn, maar dit weet ik niet zeker.
Zou de Sony Vaio misschien niet overweg kunnen met Corsair geheugen, of had ik per ongeluk toch Macbook geheugen gekocht ?
Laptop model :
pricewatch: Sony Vaio VPCCW1S1E/W Wit
Bestelde geheugen :
pricewatch: Corsair 8GB DDR3 SODIMM Memory kit, 1066MHz
Ik hoop dat iemand mij wat verder kan helpen met dit probleem.