Vraag

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• erwin26
  • Registratie: Januari 2015
  • Laatst online: 29-04 13:15
Goedendag,

Tijd geleden kwam ik een mobiele provider tegen die gratis bel-sms minuten en MB's aanbood. Je betaalde 1 malig je aansluitkosten en meer niet. Je kreeg volgens 200 bel en sms minuten en 200 of 500 MB. Als je meer wouw dan dit moest je wel gaan betalen.

Nu komt het probleem ik kan niet meer op de naam komen van deze provider. Als ik Google dan krijg ik bijna altijd alleen de bekendste providers. Het is een onbekende provider die dit aanbood en was Nederlands.

Ik wil graag een abbo bij hun afsluiten. Ik ga binnenkort een nieuwe mobiel halen, dan wil ik mijn oude mobiel als nood telefoon gaan gebruiken. En een gratis abbo is wel ideaal in dat geval.

Alle reacties

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• RoD
  • Registratie: September 2004
  • Niet online

RoD

Admin Mobile & FP PowerMod
Ik denk dat je Choozze bedoelt, maar die zijn inmiddels opgehouden met het gratis abonnement: nieuws: Choozze stopt per direct met gratis Zero-abonnement

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik geloof er geen drol van. Er zit een anaconda onder het gras.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• erwin26
RoD schreef op woensdag 25 mei 2016 @ 14:51:
Ik denk dat je Choozze bedoelt, maar die zijn inmiddels opgehouden met het gratis abonnement: nieuws: Choozze stopt per direct met gratis Zero-abonnement
Dat zal nog eens best kunnen dat ik deze zocht. Jammer dat ze gestopt zijn :(. Hopelijk is er nog een andere.

Dit kwam ik tegen op tweakers. Lijkt mij ideaal voor mijn nood telefoon, helaas is deze nog niet beschikbaar in Nederland.
nieuws: Gratis mobiele provider komt naar België

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• ASW1
  • Registratie: Juni 2013
  • Laatst online: 13:40
Er zijn zat prepaidkaartjes die je maar 1x per jaar een tientje op hoeft op te waarderen.
Bij choozze zero moest je 25,- "entreegeld" betalen maar het abonnement heeft niet lang bestaan.
Netto gezien (als het alleen "voor nood" is) waren de klanten dus goedkoper uit geweest met één of ander prepaidkaartje.
Je kreeg overigens maar 100MB +100min bij zero.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LordSinclair
  • Registratie: Oktober 2014
  • Laatst online: 12:20
ASW1 schreef op woensdag 25 mei 2016 @ 15:23:
Er zijn zat prepaidkaartjes die je maar 1x per jaar een tientje op hoeft op te waarderen.
Simyo, 1x per jaar een smsje sturen. Als je btg op is gewoon met 5€ opwaarderen.

There's no need to kneel, I'm a very democratic sort of lord.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• erwin26
ASW1,

Prepaid kaartje is inderdaad wel goedkoper als ik het vergelijk. Ik verwacht niet dat ik er veel mee bel of app etc. Het is echt als nood. Dat is wel een goede oplossing :) Mocht ik toch wel wat meer nodig hebben dan toch ergens een abbo fixen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kek
  • Registratie: Maart 2007
  • Laatst online: 10-10 12:09

Kek

3flix

vroeger had je een provider die je gratis minuten/sms/mb gaf door af en toe reclame te bekijken/ontvangen, blyk ofzo..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• erwin26
Kek schreef op woensdag 25 mei 2016 @ 15:28:
vroeger had je een provider die je gratis minuten/sms/mb gaf door af en toe reclame te bekijken/ontvangen, blyk ofzo..
Zelfde idee als hieronder dus :) Jammer dat die provider er niet meer is. (die van link is alleen voor belgie)

nieuws: Gratis mobiele provider komt naar België

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ASW1
erwin26 schreef op woensdag 25 mei 2016 @ 15:28:
ASW1,

Prepaid kaartje is inderdaad wel goedkoper als ik het vergelijk. Ik verwacht niet dat ik er veel mee bel of app etc. Het is echt als nood. Dat is wel een goede oplossing
De pest is alleen dat je meestal vergeet om daadwerkelijk die ene keer per jaar te gebruiken/opwaarderen en dat je dan afgesloten blijkt te zijn. :+

Al heb je tegenwoordig van die handige elektronische agenda's waarin je een jaar tevoren al een waarschuwing in kunt plannen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• erwin26
ASW1 schreef op woensdag 25 mei 2016 @ 15:32:
[...]

De pest is alleen dat je meestal vergeet om daadwerkelijk die ene keer per jaar te gebruiken/opwaarderen en dat je dan afgesloten blijkt te zijn. :+
Dat zal mij vast wel eens gaan gebeuren 8)7

Ja gelukkig hebben ze van die mooie agenda's :) Misschien vergeet ik het dan niet meer haha

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MicGlou
  • Registratie: Augustus 2008
  • Laatst online: 11-10 09:27
ASW1 schreef op woensdag 25 mei 2016 @ 15:32:
[...]

Al heb je tegenwoordig van die handige elektronische agenda's waarin je een jaar tevoren al een waarschuwing in kunt plannen.
Zover ik daar ervaring mee heb krijg je altijd een berichtje voordat ze de boel afsluiten, maar als het toestel bijvoorbeeld uitgeschakeld in een la ligt dan zie je dat berichtje ook niet. Misschien dat de webdiensten van providers nog iets van een email kunnen sturen als je het toestel registreert, alleen daar heb ik geen ervaring mee.

Maar het idee om het in je agenda te zetten is uiteraard ook geen verkeerde :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• erwin26
MicGlou schreef op woensdag 25 mei 2016 @ 15:46:
[...]

Zover ik daar ervaring mee heb krijg je altijd een berichtje voordat ze de boel afsluiten, maar als het toestel bijvoorbeeld uitgeschakeld in een la ligt dan zie je dat berichtje ook niet. Misschien dat de webdiensten van providers nog iets van een email kunnen sturen als je het toestel registreert, alleen daar heb ik geen ervaring mee.

Maar het idee om het in je agenda te zetten is uiteraard ook geen verkeerde :)
De mobiel staat eigenlijk altijd wel uit, dus het berichtje ga ik sws missen. De email is wel een goede oplossing :) twee herinneringen kan geen kwaad vind ik.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ASW1
Ik zie inderdaad dat bij simyo je beltegoed onbeperkt houdbaar is zolang je eens per 6mnd een smsje stuurt à 10 cent. Simkaart kost 5 euro inclusief 7,50 tegoed, dus wanneer je niet vergeet het ding actief te houden kun je daar 37 jaar mee vooruit.

Nu ben ik wel benieuwd wat voor scenario's je voor je ziet waarin zo'n extra sim handig kan zijn, mij ontgaat het nut er een beetje van.

[ Voor 3% gewijzigd door ASW1 op 25-05-2016 16:57 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pinokkia
  • Registratie: Januari 2005
  • Nu online
Als je via een link van vrienden doet. Krijg ieder nog eens €5 erbij geschreven. Voor meer info PM maar.

Voor alle tweakers. Ik ben een VROUW!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ASW1
Da's nog eens 25 jaar erbij. 8)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• prepaidsmurf
  • Registratie: Maart 2016
  • Laatst online: 24-09-2020
Hema simmetje voor 2 Hollandse Florijnen en 20 cent per jaar.

Potemkin-kabinet Rutte = 3 x Waternoodsramp + 1 x razzia Putten. Geen dijkbewaking, mondkapjes, economie. Prins "Intelligent Carnaval" Rutte III behoort zijn biezen te pakken. Competentie boven partijbelang.

Pagina: 1