Hallo,
Excuses ik had het forum gestart zonder wat in te vullen.
Ik ben van plan om een game pc aan te schaffen. Ik heb er over nagedacht de pc zelf samen te stellen bij de website van arcticsecrets. Maar ik ben toch op de beslissing gekomen om alle onderdelen los te kopen en het met hulp in elkaar te zetten, dit komt een stuk goedkoper uit.
Wat wil je doen met je nieuwe systeem?
Voornamelijk gamen, ik start dit jaar met een ict opleiding: software engineering maar ik denk zelf niet dat dat het van invloed is op mijn build.
Ik wil graag gamen op 1080p/1440p ,144hz. Games op ultra settings. Alle nieuwe releases moet hij de komende 2 jaar op ultra kunnen spelen.
Wat mag het systeem gaan kosten?
Het liefst rond de 1700 euro
Wat denk je allemaal nodig te hebben??
Een videokaart van de nieuwe generatie Gtx 1070/1080.
Heb je nog bepaalde eisen/wensen??
Het is belangrijk dat hij future-proof is qua uitbreiding. ik wil het kunnen upgraden in de toekomst als het nodig is.
De looks van de componenten mogen wel een beetje matchen maar is verder niet heel belangrijk.
Ga je overklokken?
Ik ben niet van plan om te overklokken omdat ik denk dat ik het niet nodig ga hebben.
Wat verwacht je van ons?
Ik ben er nog niet goed over uit of ik voor een B150 of Z170 chipset moet gaan. De B150 is goedkoper en aangezien ik niet ga overklokken de betere keuze neem ik aan. Maar is het niet zo dat de Z170 meer mogelijkheden heeft met uitbreidingen?
Verder heb ik een lijstje samengesteld, ik zou graag willen weten of het beter kan.
Alvast bedankt
Excuses ik had het forum gestart zonder wat in te vullen.
Ik ben van plan om een game pc aan te schaffen. Ik heb er over nagedacht de pc zelf samen te stellen bij de website van arcticsecrets. Maar ik ben toch op de beslissing gekomen om alle onderdelen los te kopen en het met hulp in elkaar te zetten, dit komt een stuk goedkoper uit.
Wat wil je doen met je nieuwe systeem?
Voornamelijk gamen, ik start dit jaar met een ict opleiding: software engineering maar ik denk zelf niet dat dat het van invloed is op mijn build.
Ik wil graag gamen op 1080p/1440p ,144hz. Games op ultra settings. Alle nieuwe releases moet hij de komende 2 jaar op ultra kunnen spelen.
Wat mag het systeem gaan kosten?
Het liefst rond de 1700 euro
Wat denk je allemaal nodig te hebben??
Een videokaart van de nieuwe generatie Gtx 1070/1080.
Heb je nog bepaalde eisen/wensen??
Het is belangrijk dat hij future-proof is qua uitbreiding. ik wil het kunnen upgraden in de toekomst als het nodig is.
De looks van de componenten mogen wel een beetje matchen maar is verder niet heel belangrijk.
Ga je overklokken?
Ik ben niet van plan om te overklokken omdat ik denk dat ik het niet nodig ga hebben.
Wat verwacht je van ons?
Ik ben er nog niet goed over uit of ik voor een B150 of Z170 chipset moet gaan. De B150 is goedkoper en aangezien ik niet ga overklokken de betere keuze neem ik aan. Maar is het niet zo dat de Z170 meer mogelijkheden heeft met uitbreidingen?
Verder heb ik een lijstje samengesteld, ik zou graag willen weten of het beter kan.
| # | Product | Prijs | Subtotaal |
| 1 | Intel Core i7-6700 Boxed | € 311,50 | € 311,50 |
| 1 | Asus B150 Pro Gaming/Aura | € 117,95 | € 117,95 |
| 1 | Seagate Desktop HDD, 2TB | € 66,95 | € 66,95 |
| 1 | NZXT H440 Special Edition | € 167,- | € 167,- |
| 1 | be quiet! Dark Rock 3 | € 57,95 | € 57,95 |
| 1 | Corsair Vengeance LPX CMK16GX4M2A2400C16 | € 59,95 | € 59,95 |
| 1 | Corsair RM550x | € 90,95 | € 90,95 |
| Bekijk collectie Importeer producten | Totaal | € 872,25 | |
Alvast bedankt
[ Voor 96% gewijzigd door FabioPT op 25-05-2016 13:52 . Reden: Ik had nog niets ingevuld ]